Hopsatee Bij de 2e en 3e was ik zo verbaasd! Ze lagen in boxen te chillen!
Dit inderdaad. Bij mijn oudste stond de box en de wandelwagen echt stof te vangen. De jongste kon ik hier gewoon in leggen. Wij waren ook helemaal verbaasd.
De oudste was of dragen in de draagdoek of autorijden. Wij hebben heel wat rondjes afgereden. We bleven maar rijden 😂.
Hopsatee Mijn man was toen 3 weken op oefening tijdens mijn verlof toch S 7 weken was.
Dat lijkt mij ook vreselijk. Mijn man was 1 week weg in de eerste maanden en dat vond ik al zwaar. Wij sliepen normaal in toerbeurten, maar dat kon toen niet.
Dochter heeft tijdens de ziekenhuis opname een onderzoek gehad voor reflux en bleek inderdaad een ontstoken slokdarm te hebben door reflux, maar ondanks medicatie etc werd het hierdoor niet beter. Ze is nog steeds enorm prikkelgevoelig, ook gevoelig voor emoties van anderen en snel angstig. Ze was een randprematuur met een slechte start en mijn zwangerschap was ook stressvol (vroegtijdige weeeen, heftige bloedingen, schildklier ontspoorde en het was gewoon heel spannend na 9 miskramen). Ik denk dus dat het een combinatie van factoren is geweest.