Manque wat erg, maar komt er dan ook echt iets uit zo een overleg? Of zou het ook in 1 uurtje kunnen?
Mijn nieuwe werk is echt super, maar ik moest wel wennen aan de overleggen hier. Twee keer per week is er overleg waar sommige collega's via teams bij zijn. 1e overleg van de week is alleen verdelen van de nieuwe zaken en duurt soms echt maar 5 min. 2e overleg is weer verdelen van de zaken en daarna inhoudelijk. Maar ook die overleggen zijn vaak heel kort. De eerste maanden zat ik echt zo van huh? Heeft niemand iets te bespreken? Nu ik er wat langer werk, probeer ik er wel wat meer uit te halen, door te vragen hoe bepaalde zaken zijn verlopen of iets te delen. Gelukkig staan ze hier wel open voor en kreeg ik te horen dat de dynamiek in de groep ten goede is veranderd. Alsnog duren die overleggen gemiddeld maar een kwartier tot een half uur. Dat vind ik prima.
Verder ben ik echt zo blij dat ik de stap heb gezet om iets anders te gaan doen. Ik heb een superfijne manager en mag allemaal cursussen doen. Ben nu bezig met een 4 daagse cursus over de participatiewet, vind ik echt heel leuk en interessant. Heb nu al zin om morgen mijn huiswerk te gaan maken 🤓