1986Lynn
[verwijderd]
Marshmallow
June
Dank voor jullie reactie. Ik heb nu twee kantjes vol met scholing en relevante werkervaring. Ik heb er over nagedacht, maar ik zie het nut er niet van in om deze te gaan pimpen met mijn ‘vaardigheden/ sterke eigenschappen’ en hobby’s en passies om daardoor drie kantjes vol te krijgen. Ik heb inhoudelijk een hele goede cv. Naar mijn idee doe ik daar alleen maar afbreuk aan als ik dit soort dingen ga toevoegen.
1986Lynn Nou idd! Eerst maar eens uitzoeken hoe het gegaan is en een ouderwetse cv, die bestaat mijn inziens niet wanneer iemand gewoon aan alles voldoet.
Dat dacht ik dus ook. Dit is in ons vak toch helemaal niet relevant. Ik heb de afgelopen jaren in heel wat sollicitatiecommissies gezeten en het draaide om opleiding, registraties (vooral dit) en werkervaring. Ik was al lang blij als ik überhaupt voldoende sollicitanten had die aan de minimale eisen voldeden. Deze organisatie heeft momenteel 23 vacatures voor gz-psychologen open staan en ze mogen blij zijn als ze er 3 gevuld krijgen. Ik bied mij gratis aan in ruil voor extra begeleiding. Ze kunnen mijn werkzaamheden gewoon declareren, dus ik lever ook nog geld op. Misschien dat ik hartstikke eigenwijs ben, maar ik heb ook wat te bieden.