ARGHHH ik ben aan het werk (nu ja, ik zit nu op het forum, op mijn werk). Mijn oudste had vandaag afgesproken met een vriendje, maar die moest om 16 uur naar de tandarts dus had afgesproken met die moeder, dat hij om half 4 opgehaald zou worden.
In de app naar man en opa en oma (want die passen op🙂
"P gaat morgen bij F spelen. Hij moet alleen echt om half 4: 15:30 worden opgehaald, want ze moeten nog naar de tandarts"
Vanmorgen tegen mijn man: "Vergeet je niet om half 4 P te halen, want ze moeten om 15:45 thuis weg, en nog tandenpoetsen etc."
Een uur geleden app ik naar de app man/opa/oma: "Vergeten jullie P niet over een uurtje te halen"
En ik krijg dus net, om 15:37 een audio appje, waarin opa met N wat over een foto zegt, en op de achtergrond hoor ik oma en man praten over P halen om half 4 (ze zegt het letterlijk!). Dus ik bel, van hoe zit het met dat audio bericht, P had 10 min geleden opgehaald moeten worden.
Krijg ik als reactie: Huh echt? dat hadden we allemaal niet begrepen. Wij dachten over 3 kwartier.
Echt... ik weet dat communicatie niet echt heel erg mijn ding is.. maar ben ik nu zo onduidelijk over de tijd?
(Het fijne nieuws, mijn man is wel direct in de sneeuw op zijn fiets gesprongen en was precies op tijd, ze wilde net de auto in stappen (had die mama al ge appt dat ze P gewoon mee kon nemen als er niemand was en ik ze wel door zou sturen naar de tandarts).