Trees dan kan ik nog een maand op vakantie van die inkomsten π
Trees dat heeft H inderdaad ook (stom, kon niet op het woord komen terwijl ik het zelf ook heb π€¦ββοΈ).
Ik vind het soms ook enorm frustrerend, maar juist omdat ze daarin zo'n enorme spiegel is van mij.. heel moeilijk om dan de balans te vinden π
Ze gaat vooruit, maar wel met meer kleinere tussenstapjes dan andere kinderen van haar leeftijd. Dingen als.. op vrijdag heeft ze altijd therapie, na school. Dus dan moest ik haar bij de school-bushalte ophalen en dan samen naar het station. Voor mij was dit extra, want ik had ook rechtstreeks naar het station kunnen gaan, in plaats van halverwege bij school uit te stappen en een bus later weer in te stappen. Maar dan doe ik het een paar keer op die manier, zodat ze weet welke halte ze moet hebben etc, en vorige week hebben we op het station afgesproken. En dan zie je ook aan haar, eigenlijk was het helemaal niet zo erg. Het ging goed, ze kan het gewoon. Maar die tussenstapjes heeft ze wel echt nodig, even mee gaan met oefenen, zodat ze weet hoe het moet, bereikbaar moeten zijn als ze voor de 80e keer even het busnummer wil controleren en dan uiteindelijk kan ze het gewoon. Een tijdje terug vond ze met de bus naar school ook vreselijk eng, nu doet ze dat zonder problemen als het te hard waait om te fietsen.
Het is echt een kwestie van de juiste balans vinden, zorgen dat zij zich veilig voelt, maar tegelijkertijd wel uitdagen om vooruit te blijven gaan.