Eigenlijk niet echt een klacht want het is ook heel fijn…
Wij hebben de hond van mijn ouders te logeren en dat is zo’n enorm energiek hondje dat we er best heel moe van worden allemaal. Wij zijn de chill energie van onze labrador gewend en dat past zo goed bij ons dat de hond van mijn ouders een constante storm in huis lijkt.
Nu is ze hier sinds maandag en is er wel vooruitgang, ze blaft niet meer zo veel ( bij mijn ouders blaft ze om alles) ze springt al een stuk minder, en als we haar in haar mand sturen gaat ze ook wel eens even slapen, maar zodra er iemand 1teen beweegt springt ze weer op en huppelt ze met je mee.
Ik denk dat zelfs onze hond er moe van is😂
Het fijne van dat ze hier is, is dat mijn ouders gisteren vertelden dat ze toch wel heel blij zijn dát ze hier is omdat ze nu kunnen gaan fietsen zonder na te denken, moeten we voor de hond niet terug, is het niet te warm in de caravan, zal ze niet blaffen…
En daar voor had ik al aangeboden haar te laten komen, maar dat wilden ze eerst perse niet. Tot de boer op de camping heel vervelend deed en ze haar helemaal niet achter wilden laten als ze zouden gaan fietsen.
Ik ben vooral blij dat zij het fijn hebben, die paar dagen met die wervelwind overleven wij dan wel. 😊