Niet quoten alsjeblieft.
Het huilen staat mij echt nader dan het lachen. Mijn man en ik hebben relatie therapie (en even voor de beeldvorming het gaat tussen ons echt heel veel beter als eerst! Dus daar gaat het niet over)
Vorige week mochten de kinderen mee om de gezinsdynamiek te bekijken. Prima. Vandaag hadden we een gesprek met de relatie therapeut, want wat waren ze opgevallen blabla.
De conclusie: mijn man doet het zo leuk met de kinderen, neemt het intitiatief en ik ben nou ja ‘langzaam en lui’.
Ik neem FACKING alle zorg op me van de kinderen, ook als mijn man thuis is, ik doe alles maar dan ook alles thuis met een hersenbeschadiging(!) 24/7!!!!! Jullie weten het vast wel, maar wie heeft voor allebei de huilbaby gezorgd? En wie kon dat allemaal niet?!
Jullie geven een compleet idiote opdracht om met een kind van 4 en 2 met bepaalde attributen naar de overkant te gaan zonder de vloer aan te raken EN om de spullen mee te nemen. Nou sorry. Ja dan neemt mijn man inderdaad het initiatief over. Dat is met andere opdrachten toch ook al gebleken dat ik daarin mijn man standaard het initiatief laat nemen omdat hem dat ligt en mij niet?! (Ken je sterktes en zwaktes) Daar voel ik mij veilig bij door een PEST verleden op school. Fuck off. Ik ben zo intens gekwetst en woest! We hebben al een jaar lang hulp aan huis voor mijn man omdat hij juist de gene was/is die het moeilijk vind met de kinderen. Mij hele zijn wie ik ben, waar ik elke dag hart en ziel voor geef en wie ik ben is zo weg geveegd. Langzaam en lui. Flikker straal toch een heel end op.
En volgens haar ben ik verbaal heel erg sterk waardoor ik hem spreekwoordelijk wurg, omdat hij dat niet is. Ja dat weet ik zelf ook wel, ik ben (misschien komt dat hier niet echt over) erg intellectueel, speel met woorden, bezit veel informatie, redeneer veel, lees veel, denk in dat opzicht verder door, wil weten wat er achter de waarom zit zodat ik dat op een positieve manier kan gebruiken. Zodat we dat positief kunnen gebruiken. Ik voel bijna elke situatie feilloos aan, ik kan daardoor super anticiperen op situaties. Ik ben de rust in huis, door mij draait alles door. Maar nu ben ik dus bestempeld als langzaam en lui. 😫😫😫😫😫😣😣😣😣😣
Sorry, ontzettend ongenuanceerd ik ben echt… nou ja laat maar.😭