[verwijderd] Dahlia wat heftig! Sterkte nog! Ik kreeg vandaag het geniale idee om een stuk te gaan lopen ipv de tram te pakken. Alleen was het zo heet in de stad dat ik letterlijk m’n sandalen voelde smelten en nu zijn mijn voeten verbrand aan de onderkant. 🙈
Dahlia Dahlia arts wilt me als eerste zien morgen ochtend dus de scan zal niet heel goed zijn 🙁 bloedwaarde nog steeds t zelfde ondanks antibiotica. Pijn gaat nu wel want ik heb dodo nog wat, iets wat op morfine lijkt.
Trees Dahlia veel succes en ik hoop dat het niet open moet en zo wel dan kan je dit ook aan. Het is even kort kut, maar daarna wordt het beter.
Hooyo-shimbir Dahlia wat een ellende. Nogmaals beterschap hopelijk morgenochtend meer duidelijkheid. Sterkte daar 🙁
Trees Lovely83 vraag het wel voor de zekerheid wel even aan haar. Ze heeft heel lang in de lvg sector gewerkt en later veel met jongeren die doof zijn. Ik weet dat er veel comorbiditeit is met ASS in beiden doelgroepen. Van oorsprong is ze orthopedagoog en later is ze ook gz-psycholoog geworden. Ik denk dat ze er daarom wel ervaren mee is.
Toch6 Wat is met 35graden erger dan geen airco? Een airco die ermee stopt omdat het te heet is bij de buitenunit 😑
[verwijderd] June ja volgens mij was het rond 37 graden gisteren en ik denk nog meer in de zon 🙈 Liekje81 saucijzenbroodje 🤤 Dahlia wat heftig! Hopelijk doet de Ab snel z’n werking.
Meca Dahlia Wat balen dat de waardes nog niet gezakt zijn. Dat zou wel rot zijn als het weer open moet, ga voor je duimen dat hij morgen beter nieuws heeft! En slaap lekker met je nieuwe medicatie 😂
Mamabeertje @Dahlia Ik lees je hele verhaal nu pas, wat k*t allemaal. Zo'n wending zag ik niet aankomen. Beterschap!
Liekje81 Het is echt veeeeel te druk in de Apenheul. En heb geen eten mee genomen want had een keer geen zin in dat gesjouw, eten is duur hier!
Zonnebloem Liekje81 oh wat balen zeg. Het eten is daar inderdaad duur, eigenlijk in elk pretpark. Maar heel logisch dat je een keer geen zin hebt in al dat gesleep. 😬
Liekje81 Zonnebloem ja ik neem dus altijd een hoop eten mee, nu weet ik weer waarom. 🤣 Een saucijzenbroodje voor 3,70. Het is eigenlijk van de zotte.
Dahlia Uodate: arts heeft het weer open gemaakt, nu met drain maar helaas is het abces hard en geen pus dus antibiotica zal toch echt zn werk moeten gaan doen. Moet tot maandag ochtend hier blijven en dan weer terug op controle. Daarna weer verder kijken 🙁
Meca Dahlia Oh nee, maandag klinkt nog zo ver weg! Valt nu jullie vakantie in duigen? Of valt dat allemaal mee?
Dahlia [verwijderd] niet echt. Nu weer beetje meer door t gepor en getrek. En is zelfs nog beetje verdoofd. Maar ik heb vanmorgen langdurige oxycodon gehad en rond half 11 kortdurende oxycodon met paracetamol. Maar dat komt wel goed. Kan nog ibroprufen erbij.
Pimpelmeesje Dahlia jeetje wat een ellende 😢 ik hoop dat de antibiotica snel gaat werken! Ik ben echt blij dat je man op z'n strepen is gaan staan, t klinkt alsof t anders best wel gevaarlijk had kunnen zijn.