Honkeytonk Ja ik was bij L ook bang ervoor, jeuk bij een baby vreselijk toch! Maar ze is er niet echt anders van geweest. Als in: ze sliep wel een beetje slechter maar ze was verder vrolijk en af te leiden enzo. Terwijl mijn middelste toen hij 2 was zo ziek was.
Maar dan heb je het nu gehad! Wij gaan ook vannacht en ik hoop geen zieken meer te krijgen. Mijn man en ik hebben onlangs een booster gehad dus we hopen Corona buiten de deur te houden, ik heb pasgeleden enorme koortsuitslag gehad, buikgriep. Alle kinderen zijn net verkouden geweest…hopelijk blijft dit zo en hebben we 2 weken een hele fijne vakantie en jullie ook! Wel verdiend toch!!
(Ik ben alleen in 2 weken tijd best wat kilo’s kwijt en ik was gisteren zo mega moe. Ik heb 2 weken heel gestresst gewerkt en gisteravond was dat klaar en toen voelde ik me ineens intens moe…dus ik hoop dat ik daar geen last van krijg dat ik eerst een weekend heel moe ben ofzo. Vandaag zij mijn kinderen bij mijn ouders tot 15.00 (ze hebben daar geslapen want we hadden een bruiloft) en dat is wel lekker want ik ben nu rustig alleen aan het rommelen en inpakken en kan straks nog even wat slapen. Ondanks dat ik dacht ik wil dat niet, ik ben thuis waarom kids dan nog bij ouders maar ze gaan lekker naar de speeltuin en voor mij is dit stiekem wel even goed)
Goede reis en goede vakantie! Hopelijk zonder teveel ziekten!