Bloem ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat de school nog iets gaat doen 😶
Ik hoop op een schorsing, maar ik ga er vanuit dat er gewoon niks gebeurd, zoals altijd. School durft gewoon niks te doen lijkt wel.. de schorsing in de andere klas is de eerste keer dat het überhaupt zou ver is gekomen, terwijl dat bij lange na niet het eerste incident was.
Eind vorig schooljaar hebben ALLE leraren van de toen nog groep 7/8 zich laten overplaatsen naar de onderbouw omdat ze het niet meer aan konden, een juf heeft na 2 weken (dus in september al) ontslag genomen en zowel de directeur als de onderdirecteur hebben overplaatsing aangevraagd. Die kozen eieren voor hun geld, maar het zijn kinderen zoals I die ermee blijven zitten. De school is er zo hard op achteruit gegaan de afgelopen jaren, en niets tegen de huidige leerkrachten, maar ze zijn gewoon te onervaren/niet opgeleid om hiermee om te gaan 😔
Hopsatee de ouders die ik ken zijn op zich best normaal. Helemaal geen mensen waarvan je het zou verwachten, altijd goed contact gehad, op het oog vriendelijk en betrokken, gewoon normale gezinnen. Maar ik hoor van I wel eens dingen die achter gesloten deuren gebeuren en dat geeft ook weer een heel ander beeld.. dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, alleen dat het gewoon niet normaal is.