Vulpen het is ook niet te doen, maarja.. passend onderwijs, lerarentekort.. 🤷♀️
We kunnen er niks aan doen.
I wil al maanden niet meer naar school omdat de sfeer zó slecht is, heeft continu buikpijn, gaat regelmatig 's ochtends huilend de deur uit.. Nog 3 maanden, nog 3 maanden... Als dit niet het laatste jaar was geweest had ik I naar een andere school gedaan.
Snoeki I is ook al verschillende keren geslagen door een van die kinderen, tot op het punt dat ik naar die moeder gestapt ben. Maar nee hoor, haar kind doet zoiets niet, en I had een middelvinger opgestoken naar haar dochter dus eigen schuld als het wél waar was.
In de andere klas was afgelopen week ook al iemand geschorst omdat hij zijn nagels in de arm van de juf gezet had.
Ik weet niet wat daar aan de hand is op school, maar het loopt de spuigaten uit..
Snoeki Hoe gaat het nu met de juf?
Geen idee, het is tijdens de pauze gebeurt, zij had surveillance dienst en I heeft haar daarna niet meer gezien. De gymles werd overgenomen door de directeur, de juf is naar huis gegaan. I heeft de juf wel een berichtje gestuurd via Instagram om haar sterkte te wensen, is een van de favoriete leraren van I.