Liekje81 Trees lijkt me zo erg als je daar zo ligt π Mijn moeder had MS en dit soort dingen kwam ook voor. Ze schaamde zich dan zo. gelukkig voel je je al wat beter.
Trees Liekje81 Ze schaamde zich dan zo. Heel herkenbaar. Vreselijk! Ik ga het loslaten. Het is klaar en ik ben thuis. Morgen weer een nieuwe dag.
iMoeder Ysabella Ow dat snap ik echt helemaal. Daar zou ik ook heel geΓ―rriteerd en gestresst van worden. Ik wil ook altijd weten waar ik aan toe ben.
[verwijderd] Trees oooooo je had me moeten pb'en. Ik woon vlakbij het wza, kan er met 10 minuten zijn en rij je dan zo naar huis. Naja vandaag kon ik niet ivm ziek kind en de ander even een "spijbel"dagje dus dit is best een loze reactie. Maar mocht er weer zoiets voorvallen.. pb me
Toch6 Ik wil een eigen koelkast of een kluis in de huidige. Wil ik gaan bakken heb en de mannen al m'n Roomboter opgemaakt π‘π‘π‘ Enige wat nu kan is chocoladecake maar ik wilde wat nieuws proberen uit het surprisepakket wat ik pas gekocht heb
Marshmallow Mijn dochter heeft op de bank geplast π« Gelukkig zijn het hoezen ze zitten nu in een emmer met azijn en water en morgen in de was!
[verwijderd] Miek89 voor mezelf maakt het niet zo uit maar vind het voor mijn zoontje altijd wel sneu als we maandag om 7.00 op werk/bso moeten zijn
Miek89 [verwijderd] moest echt even aan je denken vanochtend. Oudste heeft er ook last van, die had dan nog de luxe dat hij om kwart over 7 eruit moest π€
Dahlia Vulpen beterschap! Geen pijn meer alleen super droog en korsten. Iedereen staart naar mijn neus als die dichtbij staat π¬ t valt enorm op. Ben niet meer naar de kruidvat kunnen gaan dus heb doorgezet met vaseline. Nadat ik mij als een grote baby heb gedragen ging de pijn daar na een paar keer smeren wel mee weg π π
Vulpen Rietjesbeker Jongste ook al vanaf donderdag... En ik sinds gisteren. Weet je wat je hebt? Beterschap!
Hooyo-shimbir Rietjesbeker hier heeft de jongste ook net echt griep gehad. 10 dagen bezig geweest π©
Rietjesbeker Vulpen ik denk ouderwetse griep. Duurt, als ik van mijn kinderen uit kan gaan, 6 dagen π
Toch6 Rietjesbeker dan is het woensdag over π L had vorige week 3 dagen koorts, E nu sinds zaterdag π ik vrees voor navolging van de rest π
Deliana Rietjesbeker ik ben sinds vandaag echt koortsvrij. Zaterdagnacht was echt niet te doen: ik werd 2x drijfnat wakker van het zweten. Kon me gewoon gaan omkleden π± Voelde mij zondag wel een stuk beter dus vermoed dat ik alles er uit gezweet heb... Beterschap!