[verwijderd] ja ik baalde echt! Uiteindelijk wel ontdekt dat de bieb een nieuwe voorraad heeft aangekocht van een schrijfster die ik wel leuk vind en een stapel kunnen reserveren, maar dan moet ik weer wachten tot ze binnen komen..
[verwijderd] oh een King ook nog 😱
Dat is helemaal een teleurstelling.. Dit was een boek van iemand die ik niet kende, dus dat maakte het minder erg. Ik had ook geen verwachtingen behalve niet zo rampzalig als dat het was. Al had ik er 5 van haar in huis (serie) dus die gaan allemaal terug.
Volgende klacht: gewoon deze hele dag!
Vanmorgen een kutgesprek gehad en bijna de hele ochtend gehuild. Vervolgens wilde ik lekker gaan lezen, en dat ging dus niet door. Uiteindelijk I maar opgehaald van school om even naar de Action te lopen voor surprise-spullen, blijkt er een enorme scheur in haar jas te zitten, dus konden we nog even op jacht naar een nieuwe. Kom ik thuis, H: ik heb een lekke band! En ja hoor, zo plat als een dubbeltje. Vorige week de gehele achterband laten vervangen, en nu dus de voorband. Kon ik dat ook nog even gaan regelen.. Ik wil janken, wat een schijtdag.