Ik heb zo'n halve verkoudheid, vrijdag niet gewerkt (ook omdat ik echt helemaal op was door alle slapeloze nachten met ziek kind), GGD laten komen om te testen lukte niet maar het ging ook al weer beter dus gelaten. Vanmorgen was het ineens weer heel erg, psych van man af gezegd, nog een poging gedaan om test te plannen maar komen er niet doorheen, uiteindelijk afgesproken met iemand van de zorg dat zij mij morgen rijdt en online test gepland.
(Ik ben mijn rijbewijs "kwijt", bij CBR test bleek ik verminderde kracht te hebben dus de auto moet eerst aangepast worden)
Maar ik moet morgen ook werken, kan dus niet terwijl ik 3 negatieve thuistesten heb en mijn man voor mij verkouden was en negatief is getest door GGD. Vanmorgen p&o gesproken over iets anders en toen kreeg ik een mega hoestbui, maar nu voel ik mij wel weer oké, moet ik nou m'n leidinggevende gaan bellen en het uitleggen of gewoon ziekgemeld blijven en vrijdag weer gaan, of online proberen les te geven, maar wat nou als Charlie morgenochtend ineens koorts heeft..
En ik snap dat iedereen wéér met alle corona gedoe zit, maar ik kan het gewoon niet bovenop alle gedoe er ook nog bij hebben.. heeft iemand een hol waar ik in kan kruipen tot alles weer voorbij is?
Klaagmodus uit