[verwijderd] Ik zit me echt al de hele dag te verheugen om zodra de kinderen op bed liggen Het Blok Australië te gaan kijken, ligt de tv eruit 😠Op zich kan ik wel kijken via kijk.nl, maar wat een baggersite is dat.
[verwijderd] Toen ik een gaatje had in een verstandskies heeft mijn tandarts mij ook naar de kaakchirurg gestuurd om de beide verstandskiezen aan die kant te laten trekken. Heeft de beste man braaf gedaan. De andere twee zitten al meer dan tien jaar probleemloos op hun plek. Ik vind het een aanrader hoor, de kaakchirurg.
Huggybird [onbekend] kan me zo goed voorstellen dat je daar van baalt. Heb je er zo lang naar uitgekeken en dan dit…. Blegh! Omdenkend, morgen hebben jullie een fijne lange dag om rustig aan elkaar te wennen 🥰 Hoe gaat jouw man dat vannacht doen als hij met de hond thuis komt? Blijft hij beneden bij hem/haar slapen? Kan me zo voorstellen dat de hond wat gestrest is na een reis en aankomend in een vreemd huis.
Softbasegaming Waarom wordt @[verwijderd] aangegeven als 'onbekend'? 🤔 @Manque @Vulpen @Marshmallow
Vulpen Manque Zij is de enige die na de update geactiveerd is toch? 🤔 Maar bij mij gaat het nu goed trouwens, ik zie haar naam gewoon.
Mamabeertje Ik zei vanmiddag iets wat blijkbaar verkeerd viel. Nu is man al de hele tijd chagrijnig(hij heeft het ook heel druk op het werk). En aan tafel ook tegen de kinderen. Uiteindelijk zei ik er wat van en is hij kwaad weggelopen naar boven. Na het eten zijn de kinderen tekeningen gaan maken voor hem en nu zitten ze gezellig boven. En ik weet het al precies, tegen mij is het straks gechagrijn.
Sevenof9 [verwijderd] Zo fijn dat je haar morgen ziet! Maar vergis je niet: een reactie hond is aan het begin enorm moe en overprikkeld. Over het algemeen moet je daar niet gelijk mee gaan wandelen. Ze slapen vooral heel veel aan het begin. Deze reel met tekst eronder staan goede tips in! https://www.instagram.com/reel/CQyHYf-DJYV/?utm_medium=copy_link
Huggybird Sevenof9 wat grappig, zo deed ik dat ook met Binta toen ze pup was. Steeds een stukje verder. Op de stoep zitten bij een grote tractor want die was wel heel groot en eng.
Softbasegaming Ik heb 2 enorm grote muggen?bulden op m'n been. Ze doen echt enorm zeer! Gaan ook steeds zekerder doen. Wat kan ik er tegen doen? Na de beet zalf helpt niet..
[verwijderd] Softbasegaming wat voor zalf heb je geprobeerd? Ik zweer bij nestosyl, wondermiddel is het.
Softbasegaming Cactusje als ik stop met koelen krijg ik meteen weer pijn. Ik overweeg om een gaasje of iets nat te maken en m'n been te verbinden met verband ofzo 🥴