[verwijderd] Toch6 oeh dat is balen, gaan jullie dat wel redden met 1 moter dan? (geen verstand van boten🙈) Succes vandaag!
Toch6 [verwijderd] we kunnen wel doorvaren maar minder vermogen dus minder snelheid/belastingskracht. Moet niet te veel stromen. Gisteravond nog doorgevaren naar de losplek en waarschijnlijk als we leeg zijn naar de werf Pimpelmeesje iMoeder het wordt gelukkig waarschijnlijk wel allemaal verzekeringswerk behalve verlette tijd. Alleen de moter kost al zo'n 60.000🤐
Toch6 Toch6 verzekering moet eerst weer met de expert overleggen voor ze weten wat ze gaan vergoeden 😑 Het gaat hoe dan ook veel tijd kosten want repareren kan niet ter plekke dus moter moet op transport. Als er een nieuwe op voorraad is is dat sneller maar ook duurder waarschijnlijk
Diazz [verwijderd] Shit zeg😫Daar zou ik ook wel van balen. Schuurpapier Mevrouw Wijn hoor. Terwijl je niet eens drinkt momenteel... 😂😂😂
Honkeytonk Ik heb echt een heel vies zuurtje in mijn mond. Bllegh. Soort van wijngum zuurtje, past totaal niet bij wat ik verwacht had. (ik dacht een fruitig zuurtje)
Schuurpapier Diazz Hahaha klopt, heb koppijn van de ritalin dus zeg net ook tegen m'n 'lover' dat ik niet aan wijn moet denken nu 🤣 Honkeytonk Sorry 😏👌🏼
Toch6 Ik dacht dat het goed ging dus vanmorgen de kamer opgeruimd en beetje schoongemaakt. En nu weer zo moe 😢 energie is echt waardeloos 😓
Diazz Toch6 Ik had dit ook tijdens de laatste zwangerschap. Wat een ellende. Later bleek inderdaad zoals Ysabella al noemde, mijn ijzergehalte niet helemaal top. Na wat pillen en een drankje ging het toen wat beter. Sterkte ermee!
Toch6 Ysabella bij de 1e controle is er geprikt, 8.1 was hij toen dus hoog zat. 3 weken terug zei vk dat het echt de hormonen zijn maar misschien volgende week bij de controle toch maar even vragen of ik opnieuw mag prikken.
Vulpen Oké, die training ging precies zoals ik had verwacht. Mensen vinden mij nog aardig dus dat doel is bereikt maar mèn, wat zijn ze ontevreden 😬 En ik snap ook wel een beetje waarom, wou dat ik ze beter kon helpen.
Toch6 Diazz bij de 1e controle was die 8.1 Zou die te ver gezakt zijn dan nu? Al ben ik vanaf t begin al zo moe
Ysabella Toch6 het kan snel veranderen. Ik startte deze zwangerschap met een waarde van 4.4. 😶 Ik was niet vooruit te branden. Gewoon even laten checken het is belangrijk voor als je gaat bevallen en je hebt de gehele zwangerschap gewoon genoeg energie nodig.
Cactusje Toch6 Kan de ha toch ook even checken met een vingerprik? Kan zo gezakt zijn. Baby kan plotseling toch veel pakken. Mijn b12 was ook gezakt terwijl ik supplementen slikte..