[verwijderd] [verwijderd] mocht dit je beter uitkomen, kun je die aanvraag ook op Schiphol doen. Gemeentebalie Schiphol moet je googlen. is ook snel klaar (2/3 werkdagen geloof ik).
[verwijderd] [verwijderd] Bedankt voor de tip! Wij vliegen alleen nooit 😀We gaan binnenkort wel naar NL, en een aanvraag aan een grensgemeente kan ook, alleen moet je hem dan weer persoonlijk afhalen, en de laatste keer dat ik checkte hebben ze hem dan weer niet op kort genoege termijn klaar. Dus dan maar weer een keer naar Parijs, dan kan hij in elk geval opgestuurd worden...
Ffion Vette bijholteontsteking te pakken, dus een zere holte, zeer oor, zere kiezen en begin nu ook een zere keel te krijgen. Alleen links deze keer (mijn holte), dus ik hoop dat het hier bij blijft.
Dahlia Ik kom niet uit mijn woorden/zinnen bij mijn sollicitatiebrief 😑 wordt der moe van. Waarom kan een brief nou nooit gewoon t zelfde riedeltje zijn 😉🤪
[verwijderd] [verwijderd] Haha 🙈 Baby wil 24/7 drinken. Gister van 14:30-23:30 continue. Au! Gelukkig toen een vieze broek en ging hij slapen, zat blijkbaar goed dwars. Nu maar weer aan de lanoline en even doorbijten.
Vitamientjuh [verwijderd] ik smeerde na élke voeding lanoline op mijn tepels. Ik liep voortdurend met die tube in m'n zak haha. En echt na een dag of 2/3 was het weg. Het was ervoor aan t bloeden ed en bij elke voeding schreeuwde ik het uit van de pijn. Maar echt na élke voeding een laagje erop.
[verwijderd] Sterkte @Ffion! Mag ik eindelijk uitslapen, word ik wakker gebeld voor iemand die op zoek is naar ex. Grr
[verwijderd] @[verwijderd], ik kreeg de tip om johannesolie te smeren. Dat werkte nog beter dan lanoline.
Snoopy1979 [verwijderd] ik ook! Ik had dan mother mates maar dat is hetzelfde (zijn ook hydrogel pads) .
Hooyo-shimbir Ik ben alweer verkouden! Sinds begin dec al de 3e x en ook al gordelroos gehad wat 3 weken geduurd heeft. Sjonge....
[verwijderd] Hooyo-shimbir hier ook al voor de 3e keer verkouden in een korte tijd. Gek word ik ervan, juist omdat ik elke dag veel fruit en groente eet en nog extra vitamine bij slik dagelijks. En mijn man die slecht op zijn voeding let en nooit vitamines slikt heeft nergens last van.
Kippetje88 Man ziek, peuter ziek...Ik voorweeen en maagzuur...This is gonna be a long night! #37wekenzwanger