lindalovesmo Waarom doe ik de sluiting van de kinderstoel dicht met mijn vinger er tussen?😢 Nu een irritante en pijnlijke bloedblaar. Ik ben zo geen ochtend mens🤯
Ietjuh Haasten is nooit goed. Sleutel vergeten toen ik man op z’n werk ging afzetten. Nu hopen dat m’n buuf zo thuis komt. Kan ik m’n huis weer in🙈
Born2bme Ik ben moe! Vannacht 1 uurtje geslapen, toen dochter wakker en daarna kon ik niet meer slapen. Ben te druk in me hoofd: verjaardagsboodschappen, voorbereidingen etc. Lig nu ff met dochter maar mn hoofd maalt en maalt
[verwijderd] [verwijderd] 😂 ik weet dat je borstvoeding geeft, maar anders had ik nu hele andere associaties bij je opmerking 😉
[verwijderd] Zit nog even te werken en mijn management programma loopt constant vast. Aaaargh! Dacht net serieus dat ik heel veel kwijt was, maar na 10 keer refreshen bleek alles er gelukkig nog te zijn. Dit is niet goed voor mijn hart.
[verwijderd] [verwijderd] Haha 🙈 Baby wil 24/7 drinken. Gister van 14:30-23:30 continue. Au! Gelukkig toen een vieze broek en ging hij slapen, zat blijkbaar goed dwars. Nu maar weer aan de lanoline en even doorbijten.
[verwijderd] Ik ben zwaar chagrijnig op onze schoonmaker. Jarenlang heel tevreden geweest, maar de laatste maanden steeds minder. Net is de spreekwoordelijke druppel uit mijn emmertje gevallen en heb ik haar een appje gestuurd (ze kan niet bellen vanwege slecht gehoor). Ik ben benieuwd wat haar antwoord is. Ik ben er klaar mee 😬
Luca75 Vanmorgen een kwartier op mijn auto staan krabben. Dacht voorzichtig de achterruitwisser omhoog te trekken, heb ik potdomme het rubbertje in mijn handen. Dat wordt een ritje naar de garage voor een nieuwe ruitenwisser.
[verwijderd] Manque toen ik nog bij mijn ouders woonde woonden we 30 huizen naast een kerk. Elke zondag 10.15 was het raak, en elk heel uur en half uur 1 klokslag. Zelf hoorde ik het niet eens meer maar mijn man (toen nog vriendje) wilde echt niet bij ons slapen na het stappen omdat hij dan om 10.15 klaar wakker was van de kerkklokken.
[verwijderd] [verwijderd] mocht dit je beter uitkomen, kun je die aanvraag ook op Schiphol doen. Gemeentebalie Schiphol moet je googlen. is ook snel klaar (2/3 werkdagen geloof ik).
[verwijderd] [verwijderd] Bedankt voor de tip! Wij vliegen alleen nooit 😀We gaan binnenkort wel naar NL, en een aanvraag aan een grensgemeente kan ook, alleen moet je hem dan weer persoonlijk afhalen, en de laatste keer dat ik checkte hebben ze hem dan weer niet op kort genoege termijn klaar. Dus dan maar weer een keer naar Parijs, dan kan hij in elk geval opgestuurd worden...
Ffion Vette bijholteontsteking te pakken, dus een zere holte, zeer oor, zere kiezen en begin nu ook een zere keel te krijgen. Alleen links deze keer (mijn holte), dus ik hoop dat het hier bij blijft.
Dahlia Ik kom niet uit mijn woorden/zinnen bij mijn sollicitatiebrief 😑 wordt der moe van. Waarom kan een brief nou nooit gewoon t zelfde riedeltje zijn 😉🤪