@Nescio @[verwijderd] @[verwijderd] @iMoeder jullie hebben gelijk. Dit kan niet en op deze manier doe ik waarschijnlijk niet wat het beste voor de kinderen is. Ik dacht het altijd wel. Ik zit al vrij lang in deze situatie en sommige dingen worden dan vanzelf normaal. Maar die dingen zijn gewoon niet oké. En zolang ik toe blijf geven aan hem, ook al is het maar een klein beetje, zal hij zo met ons om blijven gaan.
Vandaag is hij wederom niet op komen dagen. Radiostilte vanuit zijn kant. Ik heb besloten dat ik voor het volgende weekend in ieder geval niks vanuit mijzelf met hem af spreek. Als hij aangeeft de kinderen te willen zien dan zal ik hem een tijdstip en plaats geven. Maar het kan ook maar zo dat hij helemaal niks laat horen en dan zorg ik dat ik zondag iets te doen heb. Ik wil vanaf nu in ieder geval op een openbare plaats afspreken. Want steeds bij mij in huis is ook niet oké. Ik ruim zelfs dingen op van mijn vriend zodat mijn ex het niet ziet.
@iMoeder ik snap best dat je het nog niet wilt vertellen hoor 😅 als ik de kans had gehad had ik ook nog niks verteld. Maar mijn ex kent mijn vriend en ik ben het zusje van de beste vriend van mijn ex afgelopen weekend tegen gekomen toen ik met mijn vriend was. Dus ik verwacht dat dat nieuwtje snel gegaan is. Ik moet alleen nog even de officiële aankondiging doen 🙄
@Ysabella dankjewel dat je je eigen ervaring wilt delen. Dit is de echte eye opener. Ik moet er niet aan denken dat mijn kinderen dit ook zo zullen ervaren en er zulke gevolgen aan overhouden. Hier is autopech ook vaak de smoes en inderdaad, ik mag het doorgeven.
Ik doe mezelf hier zeker tekort in, ik ben te goed voor hem. Dat heb ik al vaker te horen gekregen van de mensen om mij heen, maar nu jullie dit ook zeggen komt het besef wel meer binnen. Dit moet ook anders kunnen.
En Ysabella ik hoop dat je je kat snel terug vind! Doodeng met raskatten ☹️