Tantetil [verwijderd] nou dat is dus precies tegenovergestelde van wat je wilde bereiken....wat een pech. Veel sterkte.
[verwijderd] Tantetil Dankje. We hebben het gelukkig wel erg leuk gehad. Dit was pas een uur voordat we weg moesten. De uren daarvoor ook al genoten van de sauna en jacuzzi 😁. Het is alleen niet zo'n sexy afsluiting liggend op de grond van de pijn😅
[verwijderd] sjorsje ik hoop het ook maar vooralsnog wordt het alleen maar erger😩 Ik ben bij Moments geweest, vlakbij Nijmegen
Sevenof9 Rietjesbeker en dit lees ik nu om 3.40 voordat ik ga slapen 😛 nu heb ik het ook in mijn hoofd!
Rietjesbeker Sevenof9 Ansji sorry! En ik had het zelf ook niet op moeten schrijven want ik ben nu net wakker, lees het bericht weer en ja hoor... 🌌
Tantetil Rietjesbeker hier blijkt man de hele tekst te kennen, terwijl ik alleen maar wat zinnen ken.
[verwijderd] Is het mogelijk dat de zwaartekracht vandaag extra sterk is bij ons in huis ofzo? 🤔 Eerst laat F haar kom volle soep kapot vallen, 10 minuten later M die van haar, en nu gooi ik een bak chocolade-ijs over de keukenvloer 😬
sjorsje Ik lees op Telegraaf iedere week het nieuwe verhaal van Dagboek van een minnares. Hebben ze er een premiumartikel van gemaakt en moet je dus betalen om het te kunnen lezen.
Ysabella sjorsje even de site kopiëren en dan naar privé gaan, de site weer plakken dan kan je het als het goed is weer gewoon lezen. 😬
Jute sjorsje Via de browser duckduckgo en dan daarna cookies ed verwijderen. Dan kan je het volgende premium artikel ook lezen. Of de oplossing van @Ysabella