Vandaag naar die privé sauna/jacuzzi geweest waar ik laatst in het blije berichten topic over schreef. Was heerlijk. Totdat ik uitgleed onderweg van de douche naar de jacuzzi. Lelijk terecht gekomen op de zijkant van mijn knie. De jacuzzi in ging nog wel en in de jacuzzi viel de pijn mee. Ik dacht dat ik een flinke blauwe plek zou krijgen. Uiteindelijk uit de jacuzzi gestapt en gaan staan. Geen stap gezet want ik viel bijna flauw. Ben gauw gaan zitten maar dat hielp niet. Toen heb ik daar op de vloer gelegen net zo lang tot het weer ging. De pijn werd steeds erger en erger, huisarts gebeld en doorgestuurd voor foto's. Het is gelukkig niet gebroken. Mogelijk is het de meniscus. Maandag weer verder overleggen met de huisarts.
Nu moet ik dus veel rust nemen terwijl ik morgen de verjaardag van mijn dochter vier. En ik kan ook niks anders dan rust nemen want ik kan amper lopen. Gelukkig krijg ik veel hulp, maar wat een timing heb ik weer.
Oh en nog even over het hele seks in de jacuzzi verhaal (zie de reacties die het opriep bij blije berichten). Er hing een bordje bij met dat er geen ongewenste en gewenste intimiteiten in het bad mogen plaatsvinden 😅 maar ik vraag me af of daar echt naar geluisterd wordt. En het water wordt niet elke keer volledig ververst. Het wordt wel gedeeltelijk ververst en met chloortabletten enzo in goede waardes gehouden. Niet over nadenken dus als je in een jacuzzi zit 🤣