[verwijderd] Hooyo-shimbir zeker doen! Ik vind het ontzettend leuk om te lezen en ik ben jaloers op je bakjes schapenbloed met ecoli 😉. Het is echt een interessante opleiding!
Toch6 Ik krijg wel drinken van man maar niks te eten erbij 😭 en t avondeten was minimaal dus ik heb trek. Durft hij ook nog te zeggen dat ik dik zat ben. En ik wil niet onder mn deken uit om zelf wat te pakken
[verwijderd] Jullie staan waarschijnlijk in dezelfde tuin. Aan dezelfde tafel. Waarom moeten jullie dan zo hard naar elkaar roepen??? 😡
Torretjeee Ik baal dat ik alleen thuis ben. Vriend is wat gaan drinken in de stad. Maar de oudste ligt weer kroep achtige te hoesten. Hij is astmatische en wanneer ik alleen thuis ben met 2 kinderen slaap ik dan niet lekker. En ik ben morgen Jarig en wil echt niet dat hij morgen ziek is.
Rietjesbeker Lumihiutale ik dacht eerst even dat een lichtbak was volgelopen met water (en ik vroeg me al af hoe dat nou weer was gebeurt). Maar dit is wel flink balen zeg!
Lumihiutale Rietjesbeker Mijn zoon van 1 trok de tv van het kastje af toen ik even in de keuken was..