Tantetil Hooyo-shimbir niet leuk, ik weet hoe je je voelt. Maar wij vinden het wel interessant en zijn trots op je! ๐
[verwijderd] Hooyo-shimbir eens met Tantetil Ik ben ook super trots op je en lees je verhalen over je studie graag. Wij slepen je door de komende 4 jaar heen. Doet me een beetje aan Mathilda denken.
Blue Hooyo-shimbir wat naar voor je. Ik word juist blij van enthousiaste mensen๐ Dus blijf je verhalen vooral hier delen! Ik vond het ook stiekem heel interessant om die feitjes te lezen over de voedingsbodem enzo. Ik heb zelf nooit biologie kunnen kiezen, maar vond het wel altijd heel leuk. Dus toch leuk om zo maar iets te weten te komen door zo'n topic ๐
Ysabella Hooyo-shimbir wat leuk dat je een studie aan het volgen bent! Ik denk dat het mij ontschoten is maar welke studie doe je nu?๐ Je mag ontzettend trots op jezelf zijn, je doet wat je leuk vind ondanks het negatieve commentaar van je ouders. Een doorzetter ben je!๐
[verwijderd] Hooyo-shimbir zeker doen! Ik vind het ontzettend leuk om te lezen en ik ben jaloers op je bakjes schapenbloed met ecoli ๐. Het is echt een interessante opleiding!
Toch6 Ik krijg wel drinken van man maar niks te eten erbij ๐ญ en t avondeten was minimaal dus ik heb trek. Durft hij ook nog te zeggen dat ik dik zat ben. En ik wil niet onder mn deken uit om zelf wat te pakken
[verwijderd] Jullie staan waarschijnlijk in dezelfde tuin. Aan dezelfde tafel. Waarom moeten jullie dan zo hard naar elkaar roepen??? ๐ก
Torretjeee Ik baal dat ik alleen thuis ben. Vriend is wat gaan drinken in de stad. Maar de oudste ligt weer kroep achtige te hoesten. Hij is astmatische en wanneer ik alleen thuis ben met 2 kinderen slaap ik dan niet lekker. En ik ben morgen Jarig en wil echt niet dat hij morgen ziek is.