Kipsate goed nieuws, wat eigenlijk niet in dit topic hoort. Maar de pony blijft! We gaan wel meer betalen maar dochter krijgt dan ook ongeveer 1 keer per week les van de eigenaresse ๐Ÿ˜ƒ We gaan haar turnen nu opzeggen (was ze toch al niet zo goed in ๐Ÿ™Š๐Ÿคญ) en dan extra naar de verzorgpony ๐Ÿ˜ƒ
Blij voor dochter maar ook voor mezelf. Ben door het rijden daarnaartoe bijna van mijn rijangst af. En geniet echt (ook van de mooie omgeving) als ik daar ben.

• [verwijderd]

Ik heb hoofdpijn, maar ik heb bijna nooit hoofdpijn dus hypochonder die ik ben ben ik mezelf weer helemaal gek aan het maken ๐Ÿ™„

Ik heb echt een heks van een schoonmoeder okรฉ schoonfamilie die morgen middag gezellig (๐Ÿคข) langs komen, maar daarvoor komt mij moeder langs en we gaan zoโ€™n moeilijk emotioneel gesprek hebben dat ik er nu al buikpijn van heb. (Ze is misschien weer ernstig ziek.๐Ÿ˜ญ)En dan mevrouw schoonmoeder die zich opgedrongen heeft om in de middag langs te komen. Als ze ook maar 1 keer verkeerd kijkt of een opmerking maakt heeft ze bij deze echt een hele verkeerde aan mij morgen. De trut wilt niet eens haar kleinkind zien zonder mijn man erbij. โ€œ want ze ziet hem al zo weinigโ€ ja dat heeft vast een hele goede reden. ๐Ÿ’โ€โ™€๏ธ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

[verwijderd] En gaat vanmiddag na 30 min met zoon buiten geweest te zijn liggen slapen op de bank.

๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen....

Mijn kinderen willen morgen naar het zwembad...ik HAAT zwemmen in een zwembad (behalve op vakantie โ˜บ๏ธ), maar heb dus gezegd dat het prima is.

Door de stress van afgelopen periode ben ik (te) veel afgevallen, dus ik ging voor de zekerheid mijn bikini nog even passen. Nou dat zag er dus echt niet uit. Mijn ouders waren er en ik heb mijn moeder nog nooit eerder zo hard zien lachen ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ซ Volgens mij scheelt het gewoon TWEE cupmaten, ik heb gewoon theezakjes!!! ร‰รฉn bikini ging nog net, maar mooi niet dat ik het water in duik, ik ren er in en blijf tot en met mijn schouders onder water...

• [verwijderd]

Deliana

Oh ik zou willen dat ik met stress afval, ik ga alleen maar eten๐Ÿ˜Ž

Bloem ja, die ligt inmiddels in mijn winkelmandje ๐Ÿ˜„ Helaas is die er morgen nog niet en dan nog, ik ben gewoon graadmager, ziet er niet uit ๐Ÿ˜

Waarom drink ik koffie savonds. Nu kan ik niet slapen en ik moet weer naar de wc ๐Ÿ˜‘

[verwijderd] nou zo charmant zie ik er anders niet uit hoor... Ik zit inmiddels aan de calorierijke shakes ๐Ÿ™ƒ Er mag wel 10 kilo bij...

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ysabella sterkte! Zo'n schoonfamilie kun je echt wel missen als kiespijn...

Ik hoop dat het slechte nieuws toch niet zo slecht zal zijn...

Toch6 graag! Kom je ze langs brengen of moet ik ze komen ophalen?

๐Ÿ˜ญ

Ik kan weer niet slapen. Het ging de afgelopen paar nachten zo goed! En kan je rls in 1 been hebben? Altijd hetzelfde been wat raar een pijnlijk in knie en enkel voelt als ik op bed lig, niet elke nacht maar toch wel regelmatig...

Deliana Ik val ook door stress altijd af. Ik kan niet overdreven in een stressvolle week op mijn werk 1,5 kilo kwijt raken. En het is al niet dat het eraf kan want mensen vinden me er dan gelijk slecht uitzien. Ik heb dus ook theezakjes en voordeel: ik kan bijna alle bikniโ€™s aan, ook strapless kleine dingetjes want het blijft toch zitten. Dus lekker veel bikiniโ€™s shoppen ๐Ÿ˜‰

Hopelijk kom je weer wat aan. En trots op jezelf zijn dat je vandaag toch lekker met je kinderen gaat zwemmen! Veel plezier!!

Nescio ik zou graag mijn schoonfamilie in willen ruilen tegen mijn ex schoonfamilie, maar dan wel mijn huidige man. ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ

Ik weet de grote lijnen al wel en dat ziet er niet echt goed uit, maar nu heeft ze gezegd dat ze met haar man komt praten... dat doet mijn moeder echt nooit, dus ik weet wel hoe laat het is.

Dahlia dank je wel!๐Ÿ˜Š

Toch6 Dat aanbod doe ik ook graag. Heb zelfs meer dan 10 kilo in de aanbieding๐Ÿ˜ฃ
                  Tis ook altijd wat he. Afvallen van stress isnoet fijn maar aankomen van stress ook niet.