Toch6 Morgen om 7.30 al melden in het ziekenhuis met de jongste (nieuw buisje in zn oor). Veel te vroeg 😖
Elsie89 Geen idee wat hij heeft maar zoon is de halve dag aan het gillen en danniet jammeren nee echt krijsen. Hoop echt dathij zo lekker gaat slapen want ook nog een avond met een gillend heb ik echt geen zin in
Liekje81 Sevenof9 ben het wel met je eens inderdaad. Hier ook niet herkenbaar. Hopelijk heb je toch een fijne dag @Sweetl ! Gefeliciteerd! 🎂
Tantetil Sweetl bij mijn man thuis ook niet....ik krijg van zijn ouders ook altijd een enveloppe met geld. Terwijl ik meestal iets leuk bedenk. Hij weet inmiddels wel wat ik ervan vind en wat ik verwacht, maar wat dat betreft is het echt een hork...
Blue Er werd omgeroepen op het station dat de trein niet zou rijden, dus ik heb de bus genomen die een uur omrijdt. Blijkt die stomme @#& trein achteraf gewoon te rijden! Helemaal voor niks zo lang vertraging en in de bus gezeten 🙄
Tantetil Blue ooh dat is lekker klote zeg. Ik moet zo naar aqua aerobics maar ik wil niet van de bank afkomen....en ik wil mij ook niet in bikini hijsen...
[verwijderd] Een FB-post van een pagina liken en 1 minuut later uitgenodigd worden om de page te liken. Dat vind ik reuze irritant. Als ik je pagina zou willen liken zou ik dat wel doen, hoor!
Cactusje Hopsatee Heb je al eens een allergie test gedaan? Ik had steeds maar het gevoel dat je hebt als je aan het eind van een verkoudheid zit, je kan best fatsoenlijk door je neus ademen maar toch net weer niet. Ik bleek voor van alles allergisch te zijn.
Lovely83 Waarom moet alles anders lopen!? We krijgen vanmiddag kijkers, dacht ruim de tijd te hebben alles netjes te maken.... heb ik een dwarse peuter, en een kind wat sinds vannacht Met vlagen enorme buikpijn heeft dat ze niet meer kan lopen ze moet straks naar de huisarts. En tot overmaat van ramp loopt de verloskundige ook uit.
Lovely83 Ysabella ik weet niet hoe maar het is gelukt! Ik heb zelfs nog rustig een kop koffie kunnen drinken voor we de deur uit moesten!
Ysabella Lovely83 oh gelukkig! Het is al zo ontzettend stressen om je huis zo “steriel” netjes te krijgen voor de kijkers. Ik was toen echt niet te genieten. 😂
[verwijderd] Ziek nondejuu! Ik ga zaterdag een nachtje weg met mn vriendin. Als ik me morgen niet beter voel, moeten we annuleren. 🙁
Deliana Ik ben het allemaal even spuugzat.... Ik zou zo graag op het knopje 6 maanden vooruit spoelen willen drukken
Lovely83 Ysabella ik hoop zo dat er volgende week een mooi bod op tafel ligt! Dit wil ik niet te vaak doen, word er echt geen leuk mens van en dan ook nog eens zwanger 😂😂
[verwijderd] Tuurlijk, laat gewoon 4 stukken vlees aanbranden, verwacht dat een kind van vier genoegen neemt met een salade en maakt voor mij een klein handje aardappels en een handje sla. Handig👍
Robije Lovely83 hoop het ook voor je. Wij hebben echt onwijs veel bezichtigingen gehad en ik vond het vreselijk. Elke keer weer alles strak en steriel krijgen en weer de deur uit gaan. Slopend vond ik het.
Tantetil Lovely83 ik hoop dat je snel een bod krijgt, dat is allemaal niet te doen zo. Was het wel goed bij de vk?
Elsie89 Qwerty123 nee niet achter gekomen hij is wel verkouden dus niet zo lekker in zijn vel. Gelukkig in de avond wel lekker geslapen dus kon zelf lekker bijkomen. Hij is 11 maanden
Torretjeee Ik word echt gek van dat gebonk (jongste bonkt in bed). Zo blij dat ik de kinderen op tijd erin gekregen heb, en dan hoor ik nog steeds dat gebonk de hele tijd. Ik ben al zo gespannen de laatste tijd 😣.