Sevenof9 het is ook een andere manier van opgroeien denk ik. Hij heeft dat van huis uit niet zo mee gekregen. Niet zoals ik in ieder geval. Bij ons thuis was je een prinses als je jarig was, dan werd er echt met heel weinig geld iets leuks van gemaakt.
Ik denk dat hij oprecht mijn probleem hierin niet ziet. Het is geen moedwil oid.
Zijn zussen komen vrijwel nooit naar onze verjaardagen bvb, terwijl zoiets voor mij wel veel betekend. Kinderverjaardag nog veel meer als die van een volwassene. Heb dat hier ook wel eens gespamt. Terwijl mijn stiefvader dus expres een dag vrij neemt zodat hij op de verjaardagen vd kids kan komen bvb. Groot contrast😊(hij is vrachtwagenchauffeur snachts dus neemt dan vrij zodat hij niet overdag hoeft te slapen dan en kan komen)
Heb ze trouwens nu niet uitgenodigd, mijn schoonmoeder keek net wel even raar. Want zij zijn wel uitgenodigd alleen zn zussen niet. Zijn zussen hadden blijkbaar aan schoonouders gevraagd of ik het nog vierde, waarop ze had geantwoord ja zondag toch?Maar daar wisten ze niets van natuurlijk. Maar ik ben klaar met verplicht mensen uitnodigen die toch nooit komen. Ookal vind ik dat moeilijk netjes te zeggen irl en heb het idee dat ik dat moet verantwoorden. 🙈
Ik heb hem trouwens net nog geappt, of hij na zn werk naar rituals wil rijden en een klein luchtje voor me wil halen, icm met mijn verjaardagsactie (kadootje van rituals) die hij dan kan meenemen. 😂😂🙈