Mijn dochter is uitgenodigd voor een speciaal programma voor kinderen met een beperking op een groot paarden evenement. Ze mag daar een ritje maken op een pony, ze aaien, borstelen, knutselen en nog meer. Ik had gehoopt dat het enigszins mee zou vallen met het weer vandaag maar daar lijkt het niet op. Ontzettend balen.. Ik hoop dat het nog een beetje overdekt is. Ik vind het ook zonde om niet te gaan. Ze wil zo graag.
En daarbij had ik mijn ex uitgenodigd. Zondag is de dag waarop hij de kinderen ziet bij mij. Aangezien hij momenteel elke week véél te laat is ging ik er al niet vanuit dat hij optijd zou zijn. Maar nu kreeg ik vanmorgen vroeg al hele vreemde appjes van hem waarbij ik het vermoeden had dat het niet helemaal klopte allemaal. Dus ik belde hem om te checken hoe hij eraan toe was. Hij klonk zwaar onder invloed (drank/drugs het kan allemaal) en begreep niet eens waar ik het over had terwijl ik iets benoemde wat hij mij vlak daarvoor geappt had. Het beangstigde mij terwijl ik wat dat betreft helaas veel gewend ben van hem. Ik hoop nu echt dat hij weer te laat is.