[verwijderd] Pimpelmeesje oeh, dat is inderdaad kut 😥 Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil jullie wel even heel erg veel sterkte wensen!!
Sevenof9 Pimpelmeesje oh wat kut zeg! Weten ze ook een oorzaak en zitten hier nog vervelende gevolgen aan? Sorry heb er weinig verstand van.
sjorsje @Pimpelmeesje sterkte. @[verwijderd] hoe gebeurde dat dan? Ansji heb je geen haarspray? Ik spuit ze daar mee in (sorry lekker diervriendelijk ook), dan kunnen ze niet ver meer lopen en kan ik ze makkelijk in veel wc-papier oppakken.
[verwijderd] sjorsje hij luisterde niet, keek niet en toen was er natuurlijk ineens een fietser. Is een erg onoverzichtelijk fietspad vlakbij school. Zou eigenlijk een bord moeten staan om te waarschuwen voor kinderen of een zebrapad moeten zijn. Maargoed. Ik had m natuurlijk ook bij mij kunnen/moeten houden.
Rietjesbeker Ach ja joh, doe naast de aambeien ook even een schimmelinfectie. De bende doet toch al zeer, kan ook wel jeuk bij. (gelukkig mag ik volgens de vk wel canesten gebruiken, in de pauze maar even halen en dan hopen dat dat afdoende is)
[verwijderd] Pimpelmeesje Jeetje, wat heftig! Kan zo'n epileptische aanval ook nog schade toebrengen?