Thanks meiden! heel lief jullie berichtjes! doet me goed!
Tantetil daar hebben we het wel over gehad maar voor hem is het niet zo makkelijk. Zijn ouders zijn van die mensen die je enorm op de huid zitten dus daar krijgt hij geen rust plus die hebben gewoon de ruimte niet. Hotel is financieel gewoon geen oplossing. En ik moet zeggen dat deze oplossing voor mij ook wel lekker was. Doordat ik bij mn ouders zit hoef ik ten eerste nu even 0.0 aan huishouden te denken, en ik kan eens zeggen mam kan jij even op de kinderen letten dan ga ik even een uurtje liggen. Als hij uit huis zou gaan en ik thuis blijven met de kinderen heb ik die mogelijkheid niet.
Ik ga morgen weer naar huis. Vind het erg eng want ben heel bang dat we naar een paar dagen toch al merken dat man zo weer terug valt. Maar ik merkte gister al een beetje en vandaag heel erg dat ik graag naar huis wil. Daarnaast merk ik gister en vandaag dat mijn dochter het ook zat is, kan niks hebben en zegt vaak: ik wil naar eigen huis. We gaan zien hoe het gaat. Ik hoop dat mijn man die maandag de therapeut moet bellen daar snel terecht kant