[verwijderd] [verwijderd] wij wonen in de buurt en mijn schoonfamilie woont in deze wijk. Ik was er gisteren ook even stil van en kan het ook lastig van mij afzetten. Ik kan mij voorstellen dat het bij jou extra heftig binnenkomt. Sterkte.
Manque Tantetil Ik weet niet hoe dit soort tragedies zich voltrekken. Ik moet nu in ieder geval wel het hele kastje uitmesten waar die hagelslag in gestaan heeft. Want 1 made is geen made, er zijn er altijd meer.
Tantetil Manque mooi klusje voor deze warme dag ๐ Maar ik heb nooit opgelet bij hagelslag....heb ook wel eens het pak zo aan mijn mond gezet. Dat doe ik dus nooit meer.
Strandbal Ik HAAT wespen! Iedereen blijft gewoon rustig zitten of staan, en ik zit als een debiel te rennen en om me heen te slaan. ๐คฌ๐ก en het maakt momenteel niet uit waar je bent, ze zijn OVERAL ๐ฑ
Nescio Manque bah! Laatst was de koffiemachine op het werk kapot, er moest een 'speciaal team' komen. Reden: er zaten maden in ๐คข daar hebben we weken van gedronken zonder dat we het wisten.
Manque Tantetil Ik heb het meel gezeefd en alle kartonnen verpakkingen leeggegoten, maar echt... helemaal niks gevonden. Hoe kwam dat ene kronkelende exemplaar dan in de hagelslag terecht?!? Wat een mysterie!
Vulpen Kan iemand me taggen als deze discussie klaar is, dan weet ik wanneer ik weer mee kan lezen. Ieewwww ๐คข
Aries Manque Was het misschien een rupsje ofzo in plaats van een made? Dat klinkt in ieder geval minder vies. ๐
Ysabella Manque hou op hoor, maden zijn echt de horror. [verwijderd] Haha, Bij mij lukt dat ook niet! De neuspiercing zit er al vanaf dat ik 14 ben in, gelukkig is het echt zilver. ๐
[verwijderd] Lumihiutale ben er ook bang voor ja. Ik kom tot de helft en dan blijft ie steken. Als ik door trek denk ik dat m'n neus scheurt ๐