Mijn klacht: laatste dag van de zomervakantie en ik heb knallende koppijn.
Ik denk dat ik me te druk maak om hetgeen er is gebeurd hier in de stad gisteren. Een man is omgekomen in een speeltuin nadat hij door 5 vaders in bedwang is gehouden. Die kerel was bezig met onzedelijk gedrag. Er waren al jarenlang meldingen tegen hem, maar nog nooit heeft hij een straf gehad. Alleen af en toe een waarschuwing.
5 jaar geleden heeft iemand ontucht gepleegd met mijn zoon, toen 3 jaar. Zoonlief kon niet verhoord worden omdat hij te jong is. Dader loopt dus vrij rond. En ik zeg dader omdat ik zeker weet dat het gebeurd is. Ik dacht dat het wel een plekje had maar ik voel weer dezelfde kwaadheid als toen. Dat je aangifte kan doen, dader ontkent en dan kunnen ze niks, gebeurt er niks en dader kan door gaan. En dan hoor je de verhalen over gisteren, iemand kent wel iemand die erbij betrokken is. En nee, iemand ombrengen keur ik niet goed, maar ik kan me zo goed voorstellen dat het je zwart voor de ogen wordt als je zoiets ziet gebeuren. Dat Je nog kwaaier wordt als je ziet dat die dader weg wil gaan terwijl de politie onderweg is. En natuurlijk weet niemand wat er precies is gebeurd, maar er zijn wel gezinnen verwoest door zo'n rotvent. 5 gezinnen waarbij de papa ineens vast zit, kinderen die in de speeltuin waren, het meisje dat aangerand werd. Ik krijg het allemaal niet uit mijn hoofd