Ik had vanmiddag echt de meest onzinnige ruzie.
Bedrijf waar mijn vriend werkt wil graag dat ik vervroegde iva aanvraag omdat hij wsl niet meer kan werken. Deel daarvoor moet door hun geregeld worden, deel door ons (door mij dus). Ik moest wat uitprinten en ondertekenen iets via mijnuwv doen, en dat was ik ook de eerste instantie vergeten, dus vorige week belden ze. Prima, ik geregeld dat iemand het voor mij printte, maar die kwam toch niet langs dus het duurde allemaal wat langer. Sinds vorige week is ze me elke dag aan het bellen en mailen met allerlei zelfverzonnen deadlines, en hoe ik het had gedaan was niet goed dus ik moest het toch terug posten.
Maar deze week was echt superintensief voor mij, dus ik heb het even gelaten. Belde ze vandaag weer, dus ik nam op en zei dat ik op mijn werk was (5min voor de leerlingen binnen kwamen), maar ze praatte gewoon door of ik de boel nog op de post ging doen.
Dus ik rustig uitgelegd dat ik dat zeker wilde doen, maar dat het mij even boven de pet groeide met de eerste schoolweek, medicijnen die op waren en niet binnenkwamen, spullen voor dagelijkse zorg wat niet goed was waar ik 6 keer medipoint voor moest bellen..
Kreeg ik mij toch een bitchy reactie! Ze snapte niet waarom ik zo reageerde, ik hoefde alleen iets op de post te doen dat was toch niet zo'n moeite. Zo kon ze mij niet helpen want ze ging over 5 dagen op vakantie. Alsof het mij ook maar 1 moer kan schelen of die aanvraag nu of na haar vakantie wordt gedaan.
Vind het echt geen wonder dat de helft van de mensen in dat bedrijf overspannen is 🤐