[verwijderd] ja was ook enorm kwaad. Ze zien alleen zijn slechte gedrag, maar ze willen zijn leuke en lieve kant niet zien lijkt het wel. Zoals die keer dat hij ineens riep dat ik de auto aan de kant moest zetten. Hij stapt vervolgens uit en helpt iemand waarvan de boodschappen waren gevallen. Ik had het helemaal niet in de gaten, maar hij wel. Tijd geleden kwam ik weer beneden nadat ik de jongste naar bed had gebracht. Stond er een kop koffie klaar op tafel. Vorige week was hij een kwartiertje alleen thuis, toen had hij gestofzuigd. Of hij brengt uit zichzelf de lege flessen naar de supermarkt. Hij helpt zijn zusje met rekenen en spelling, daar heeft ze wat moeite mee. Of hij maakt een briefje voor ons, dat hij ons zo lief vindt. Hij helpt uit zichzelf met het opruimen van de boodschappen. Hij houdt van klusjes doen, dat vindt hij geweldig, terwijl dat van ons echt niet altijd moet. Maar hij vindt het leuk en het scheelt me soms echt heel veel tijd.
paar maanden geleden was zijn zusje gevallen op straat, Flinke schaafwond onder haar neus, knie kapot, legging stuk. Hij heeft haar naar huis gebracht en rende meteen naar boven terwijl ik bezig was om het bloed weg te krijgen en haar te troosten. Hij kwam beneden met een schone legging en rok. Haar jas heeft hij buiten neergelegd, want die was vies.
En zo kan ik nog tal van voorbeelden noemen die niemand wil zien. En hij is echt wel brutaal en heeft hele rare buien en die nemen de overhand de laatste tijd, maar bovenstaande is wel wie hij is. En daar is niks mis mee.