BabyFG nou, ik werd zo ontzettend kwaad, ik moest er gewoon van huilen 🙈 toen kon ik uiteraard vanavond lekker naar de film, hij bleef wel thuis (geen oppas voor vanavond helaas). Maar weet je, ik heb er helemaal geen zin meer in. Hij gaat maar lekker de kroeg in, ik blijf wel thuis. O ja, hij zou zijn nichtje vragen om op te passen aanstaande zondag, dan wilde hij wel mee naar de film. En dat is hartstikke leuk hoor, maar mijn schoonzusje en ik wilden samen een avondje uit.
We hebben half januari eindelijk een diagnose (hoop ik), dus dat loopt allemaal wel. Maar toen duidelijk werd dat zijn laatste onderzoek was geweest, wisten mijn ‘vriendinnen’ al heeeeeeel lang dat er inderdaad iets MIS is met hem. Maar er is niks MIS met hem. Hij is uniek en gewoon zichzelf. Maar nee, als ik hem een dagje bij hun onder zou brengen, was het gedrag er snel uit. Plus ze noemden hem een ongeleid, onopgevoed projectiel. Daar maakte ik een opmerking over en toen was iedereen boos op mij. Nou prima. Ik heb dan geen vriendinnen meer in de buurt, maar ik heb daar ook geen spijt van. Ik heb wel vriendinnen hoor, maar die wonen verspreid over het land, dus even aanwippen of koffie drinken gaat niet.
Bovenstaande is beschreven in een notendop hoor 🙈