Tantetil Ysabella ik heb mijn handen gedesinfecteerd met de Amaretto maar nu plakt alles en word ik achtervolgt door wespen....wat nu??
Rietjesbeker [verwijderd] he bah, dat klinkt echt naar. Ik hoop dat het toch een beetje mee valt, uiteindelijk
Tantetil [verwijderd] ik vind het heel knap van je hoor!! Doe rustig aan, voor je het weet is het weer over.
Tantetil [verwijderd] ik had nog niet gereageerd, maar ik hoop ook dat het herstel goed op gang komt als de hormonen weg zijn. Helpt verhoging van de pijnmedicatie nog wel?
[verwijderd] Tantetil jawel maar daardoor voel ik me de hele dag suf sloom en depri een beetje zombie gevoel denk ik, kan zo auditie doen voor the walking dead. 🙈
Nescio De buren van een paar huizen verder houden een tuinfeestje. En dat is niet wat gezellig gepraat en gelach of harde muziek (Dat kan ik best hebben) maar ze zitten serieus al 3 fucking uur te schreeuwen alsof ze in een voetbalstadion zitten! En ze lachen als hyenas, de hele tijd! Echt, ik kan die buurman nu niet meer serieus nemen zeg.
Tantetil Nescio oooh dat is zo irritant! Gewoon muziek en geklets vind ik ook niet erg, maar onze oude buurvrouw ging ook altijd hysterisch lachen om alles. Ze is gelukkig verhuisd. Heb je oordopjes?
Nescio Om maar meteen door te gaan met klagen, ik heb een irritante droge blafhoest, koppijn, een verstopte neus en als ik opsta begint alles te draaien. Net nu het weer zo pokketyfus heet wordt en de grote vakantie is begonnen. Gatver.
Tantetil Nescio 11 uur, dat is dan weer een meevaller. Maar is bij jullie de vakantie al begonnen? Hier moeten ze nog 2 weken. Ik heb ook al zo een irritant hoestje, ik werd er zelfs wakker van.
Tantetil [verwijderd] vandaag lekker bijkomen, fijn dat je het achter de rug hebt en het redelijk goed gegaan is.
[verwijderd] Genoeg uren geslapen vannacht, na 4 dagen gemiddeld 4 uur per nacht onderbroken slapen. Toch heb ik geen zin in de dag. Mijn lijf kriebelt, mijn zoon wil de hele tijd vermaakt worden en ik ben gewoon bluh. 🥵 Morgen nog naar Beekse Bergen, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin en wil ik gewoon naar huis.
lindalovesmo Ik dacht de opvang voor onze dochters geregeld te hebben, aangezien ik in september start met de bbl opleiding. Alleen gaat dat nu niet door (Mijn eigen keuze, zie het niet meer zitten), maar moet nu dus nog op zoek naar opvang🙄
[verwijderd] Er staat hier iemand een paar deuren verderop echt vréselijk vals en slecht karaoke ofzo te zingen. Keihard. Eigenlijk niet helemaal een klaag want ik moet er stiekem best hard om lachen; het klinkt echt nergens naar. Maar de jongens willen nu niet slapen en ik hoor toch echt liever de vogels in mijn achtertuin...
[verwijderd] Geen problemen met de eikenprocessierups (terwijl we in Brabant wonen en ze daar volgens mij met miljoenen tegelijk zitten), maar muggenbulten en zonneallergie des te meer. Word gek van de jeuk ☹️
[verwijderd] [verwijderd] ik heb gisterenavond mijn slipper kapot geslagen terwijl ik op jacht was. Mug leeft nog 🙄