[verwijderd] Ik heb maar 2 broeken omdat ik een hekel heb aan shoppen. Want niks past (Ik ben klein en heb overgewicht. Als het rond de taille past is de broek 3 kilometer te lang). Is mijn allerfijnste broek kapot gescheurd. Gewoon slijtage maar hij zat zo lekker 😥
WestCoast [verwijderd] [verwijderd] wat balen zeg! Ik heb hetzelfde probleem met mijn 1,63 en dikke bovenbenen. Ik heb nog nooit zoveel broeken gekocht dan nu ik in Ny woon. Ik koop alle broeken bij Torrid (misschien verzenden ze naar Nederland moet je even checken). Ze hebben kort en dat zit precies goed bij mij. Ook bij de bovenbenen genoeg ruimte en zit boven niet zo los dat je geen kont meer overhoudt. Mag ik vragen wat voor maat je hebt en hoe lang je bent? Ik kan wel wat webshops doorgeven waar ik zeker weet ze naar Nederland shippen.
Cactusje Mijn darmen zitten vol en doen pijn, maar de wc gaan lukt niet en de lactulose was wel erg over de datum... oh ja, de winkels zijn hier dicht op zondag dus kan ook niet even nieuwe halen.
Piep2016 Cactusje voor nu heb je er niks aan maar op nuchtere maag een warm glas water drinken wil soms wel helpen zeker in combinatie met een kiwi
Lovely83 Cactusje herkenbaar word er gewoon ziek van! Ik had nog wel medicatie in huis maar het is helaas zo erg dat ik het eerst 2 dagen moest nemen voordat het werkte. Anders morgen eind vd dag lactulose nemen?
[verwijderd] Bloem Ja klopt. Bij de kik verkopen ze broeken met extra korte pijpen en die zitten wel goed. 25 kilo afvallen helpt ook, maar ik heb de discipline niet (naja die heb ik wel maar de ervaring heeft inmiddels geleerd dat ik dan obsessief bezig ben met eten en gewicht en dan ben ik geen leuk en gelukkig mens meer). Ik koop in de zomer wel eens driekwartbroeken in mijn breedtemaat want dan zit de lengte precies tot aan mn enkels ;-)
Cactusje Piep2016 als ik morgen geen drukke dag had zou ik het wel willen uitproberen, maar wil heet risico niet lopen dat ik in een mega drukke winkel plotseling heel nodig naar de wc moet😉
Piep2016 Cactusje hahaha nee dat is niet handig moet zeggen dat over het algemeen hiermee de reactie minder heftig is dan lactulose siroop. Tenminste als ik dat inneem 🙈
BabyFG [verwijderd] en evt zelf nog een stuk omzomen of laten omzomen kan ook in een aantal zaken misschien nog wel? ik vind zelf de broeken van LTB erg fijn zitten, die tailleband is tot nu toe altijd van goede stretch dus zit t daar in elk geval lekker 🙂 en ze hebben ook diverse lengtematen (jeans centre verkoopt ze oa). en wat ik zeg; evt als dan nog te lang is even nieuwe zoom in maken
Cactusje Lovely83 Ik neem het idd pas als ik de rest van de dag thuis kan blijven. Ik heb het nog maar 1x eerder gebruikt en toen duurde het een halve dag voor het effect had. Zal het afwachten morgen.
[verwijderd] BabyFG mijn moeder heeft een naaiatelier dus uiteindelijk komt het goed. Ik heb gewoon een hekel aan winkelen voor mezelf
Bloem 😭😡😖😤😰🤭😫😕🙁pffffff zo klaar met alles!!!!!!!!!!!!!! Gaat te ver om hier alles neer te zetten.... maar ik vind het zo dieptriest als mensen hun eigen behoeften boven het herstel van een ander zette.....
Lovely83 Ik vind het soms zo vermoeiend dat mijn man niet altijd de problematiek van onze zoon snapt! Nou ja hij snapt het wel, maar kan er dan niet het geduld voor opbrengen. En dan is hij enorm eigenwijs, ik denk dat ik dat dan juist zo vermoeiend vind! 🙈
Famofthree Cactusje psylliumvezels. werkt hier het allerbeste. lactolose word ik beroerd van en is de reactie te heftig of er niet. psylliumvezels is met een uurtje/2 uur gewoon goede aandrang om naar het toilet te gaan op een normale manier.