Jerseygirl hè bah, sterkte!
🔒Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
Gisteren examen gehad (herexamen) en nu heb ik vannacht geen mail gehad dat ik ben geslaagd. Bijna elke keer ontvangen je dan rond 01:00 een email. Er zijn ook medestudenten die de slagingsmail iets later kregwn, maar ben nu echt wel teleurgesteld. Kans dat ik geslaagd ben is ineens een stuk kleiner.
[verwijderd] sterkte
[verwijderd] Wat fijn dat alles schoon is. Maar wat klote dat je nog steeds zo vloeit Hopelijk is het allemaal snel voorbij en gaat het herstellen van je nek beter ⚘
[verwijderd] Ik ga heel hard duimen dat je toch bent geslaagd!
[verwijderd] In ieder geval fijn dat je zeker weet dat het schoon is! Balen dat het vloeien zo heftig doorzet. Goed dat je voor jezelf nu gelijk de knoop hebt kunnen doorhakken voor een sterilisatie.
De hormonen icm het bloeden gaan nog veel geduld van je vragen, maar gaan binnen afzienbare tijd over. Daarna kun je je focussen op je schouder. Heel veel sterkte, niet fijn dit!
Jerseygirl sterkte! Hopelijk vandaag een betere dag!
[verwijderd] ik hoop dat je er snel van af bent!
Jerseygirl ah wat klote zeg sterkte!
[verwijderd] hè wat dat je test nog positief is en vloeien nog zo heftig . Hopelijk is het snel voorbij nu.
[verwijderd] ohh , ik hoop dat je toch geslaagd bent!! Informeren ze je niet sowieso? Wat de uitslag ook is?
Ik kreeg een appje van een vriendin. En eigenlijk stond daar veel in wat ik graag wilde horen. Maar voor mijn gevoel is het ‘niet genoeg’ en ‘te laat’ ofzo. Ik weet het niet. Moeilijk!
En nu weet ik niet wat ik terug moet sturen.
Er komen maden uit de groencontainer
Oooooo daar wil ik helemaal niet mee dealen.
Pietje1987 eerlijk zeggen hoe het voor jou voelt?
[verwijderd]
Vanmorgen vroeg kroop zoon bij ons in bed en begon hij met draaien/spelen/vervelend. En al spelend kreeg ik voet hard(!) tegen mijn kaak. Nu is mijn kaak pijnlijk en beurs.
Mishandeld door mijn eigen kind..
Pietje1987 Misschien kan je het berichtje even negeren en erover nadenken wat je echt wilt om ergens deze week een bericht terug te sturen. Of je zegt dat je er even over na moet denken.
Dan heb je tenminste de tijd om je gevoelens goed te verwoorden en uit te kunnen leggen waarom het niet voldoende is en waarom het voor jou te laat is.
[verwijderd]
Honkeytonk
Jawel, officieel binnen twee weken. Maar ervaring leert dat je het snel hoort wanneer je bent geslaagd. De keer dat ik zakte duurde het een week eer ik mijn afwijzing kreeg.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Of je gaat op vakantie volgende week en regelt geen vakantie voor je katten. Well done schat.
Laat het los..laat het gaan...
[verwijderd]
Sinds vrijdag mijn medicatie opgehoogd en ben nu continu ziek