Hopsatee Alle ladies, ik heb gebeld en moest toch direct komen. Dus dat gaan we doen. Zal vast niks zijn maar dan weet ik dat ook...
sjorsje @[verwijderd] sterkte en hopelijk ben je snel van de hormonen af. @Hopsatee succes bij de hap.
[verwijderd] @dastyqueen sterkte. Zowel fysiek als mentaal. @hupsakee succes en hopelijk valt het mee. Beter voor niks (hoewel geruststelling ook fijn is) dan een keer te weinig
iMoeder [verwijderd] Jeetje meid, wat een achtbaan zeg. Je moet wel even flink geschrokken zijn. Maar toch mooi dat je er zo naar kan kijken en op die manier een plek kunt geven. Je bent echt een topper!
Pimpelmeesje Honkeytonk ik heb een curretage gehad, maar had het idee dat het direct wel voorbij was.. was ook mss wat vroeger 🤔
Honkeytonk Pimpelmeesje na mijn curettage met 11 weken was het ook zo goed als direct voorbij! Maar na mijn andere miskraam heb ik nog ruim 3 maanden met hcg gelopen, moest toen elke week bloedprikken en als het niet met een bepaalde waarde zakte moest ik een soort van chemo spuit. Was echt ellende toen.
Eowyn Pimpelmeesje Bij mij was het na de curratage ook gelijk voorbij maar ze zeiden toen tegen mij dat het wel 14 dagen kon duren als je schoon was voordat klachten weg waren. @[verwijderd] ik herken je gevoel hoor dat je opgelucht bent en dat gaf mij dan ook weer een schuldgevoel soms (vrouw zijn is lastig soms) dikke knuffel in ieder geval.
[verwijderd] @[verwijderd] wat rot dat het zo is verlopen.. veel sterkte, hopelijk knap je snel weer op! 😘
Vulpen Hopsatee Wat vervelend! Tuurlijk is het fijn dat het niks acuut levensbedreigends is of zo, maar lijkt me erg moeilijk om je ademhaling te veranderen, klinkt als gedoe, en inderdaad dat het zomaar door stress kan komen. Sterkte!
Bloem @[verwijderd] sterkte!!!! @Hopsatee Gelukkig ben je naar de huisarts gegaan! Beterschap. Bij mij hebben ze net de boosdoener getrokken nml mijn verstandskies. Zat een gat tot op de zenuw 😯Heel fijne tandarts. Niks gevoeld!
Robije Bloem 😲Gelukkig is hij er nu uit en heb je er niks van gevoeld. @Hopsatee goed dat je toch gebeld hebt, beterschap. @[verwijderd] sterkte!