Tantetil [verwijderd] dat is wel een beetje gek...misschien een ingegroeid haartje dat is gaan ontsteken? Maar bel wel even de dokter hoor.
Ysabella [verwijderd] heb je ondertussen al gebeld?Als je dat nog niet hebt gedaan even doen hoor! Ik dacht eerst dat je het had gedroomd, vooral door het stukje dat er bloed uit spoot. 🤐
Hopsatee Pietje1987 Ik zei iets van Jemigggg auw grrr hmffff, wroar (ik wilde K*tzooi ofzo zeggen) Waarop mijn oudste zei: doet het pijn mama? Ik: Jaa, auw! Oudste: Je kan dan wel kak zeggen toch?😂
Pimpelmeesje [verwijderd] snap ik heel goed, fijn dat het mag. Ik heb toen der tijd een "pret"echo gedaan om niet 2 dagen langer te hoeven wachten 🙈
Cactusje [verwijderd] Bij moedervlekken wordt er toch wel geadviseerd om bij het minste of geringste iig voor advies te bellen. Dus nu ook van mij, heb je de dokter al gebeld?
Cactusje Net een uur in de auto gezeten om T-bones te kopen. Degene hier in de buurt die ze voor een schappelijke prijs verkoopt had ze wel, maar er zat maar aan 1 kant van het bot vlees. Hallo?! Het is toch juist de bedoeling van een T-bone dat je 2 soorten vlees aan 1 bot hebt?
Hooyo-shimbir Ik heb zo last van gewichts pijn 😭 polsen, heupen, knieën, vingers. Wat is dit stom zeg.
iMoeder [verwijderd] Jeetje meis wat een achtbaan. Ik had dit helemaal gemist maar leef helemaal met je mee!! Veel sterkte de komende dagen.
Marshmallow Ik heb echt 1,5 uur geleden een beetje parmezaanse kaas gegeten (op een zelfgemaakte broodstengel) en was net erg blij dat ik naar t toilet kon, net op tijd zeg maar. Kan dus ook niet meer tegen parmezaanse kaas 😭🙄
[verwijderd] Ik ga morgenochtend de dokter bellen. Ik heb er door alle drukte niet meer aan gedacht (of goed gestruisvogelt). Het heeft de rest van de dag niet meer gebloed en het ziet er op een klein minikorstje en wat roder dan eerder, wel weer normaal uit. Volgens mij?? Mijn man is pissig dat ik ben vergeten te bellen en ik heb hem net beloofd dat ik ga bellen.
Hooyo-shimbir [verwijderd] ik heb echt enorm vaak moedervlekken die ineens dikker worden, gaan jeuken en dan gaan bloeden een korstje worden en dan als lichter gekleurde moedervlek weer verder leven 🙃. Ookal heeft de ha er nog nooit wat mee gedaan en is het altijd onschuldig is wel de afspr er bij elke even voor langs te komen. Goed om even te bellen morgen.
[verwijderd] Hooyo-shimbir ik denk dat ik gisteren tijdens het survivallen gewoon klem heb gezet met mijn buikrolletje op de houten balk tijdens het klimmen. Ik denk dat die daardoor van binnen is gaan bloeden en door de spanning die daardoor erop kwam te staan knapte deze open toen ik het vanochtend aanraakte. Ik laat er even naar kijken, maar denk dat het zonde van mijn tijd is en van de huisarts. Is er in ieder geval naar gekeken en dan is het ook prima.
Hooyo-shimbir [verwijderd] dat klinkt idd aannemelijk. Als ik heb geklommen zit ik regelmatig onder de onverklaarbare blauwe plekken. Dus kan mij zomaar voorstellen dat dat met survivelen ook gebeurd.
Hooyo-shimbir Ik wil ijs! Maar ik wil niet naar de winkels. 😩 en nu ben ik boos op mezelf waarom ik geen ijs heb gehaald vanmiddag.
[verwijderd] En ik wil in bad! Ik ben echter alleen thuis en de boodschappen worden tussen 18-21 bezorgd. De laatste keer dat ik het erop gokte, ging het mis.
Hooyo-shimbir [verwijderd] 😂 kan je geen briefje aan de deur hangen dat ze het neer mogen zetten en weggaan?
[verwijderd] Femkes wij krijgen 30 minuten van te voren een sms’je, maar op de telefoon van mijn man. Deze zat in de auto en kijkt dan niet op zijn telefoon. Inmiddels hier wel lekker in bad geweest en weer helemaal relaxed. Het is mijn ontspanningsritueel na een dagje werk 😊.