Ietjuh [verwijderd] o wat schrikken. 2 weken duren dan heel lang. Sterkte met wachten. En hopelijk dan positief nieuws. 🙏🏻
Pimpelmeesje @[verwijderd] mijn hart breekt een beetje. Zo blij te zijn met zo'n onverwachts wonder en dan zo.. Ik weet maar al te goed hoe het voelt om niet te durven hopen maar dan toch. Ik hoop iig dat je snel weet hoe en wat en ik hoop stiekem toch op een wondertje voor jou.
Ysabella [verwijderd] konden wij jou verdriet maar met zijn alle delen zodat het voor jou wat dragelijker zou zijn. Verschrikkelijk rot nieuws, ik ga voor je hopen dat het over 2 weken toch positief nieuws is. 😘
Lumihiutale [verwijderd] Heel veel sterkte de komende 2 weken. Ik ga super hard duimen voor goed nieuws! Een hele dikke knuffel voor jou meis 💐
Kipsate [verwijderd] Wat ontzettend verdrietig 😥. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en ik ga heel hard mee hopen op een wonder ❤
[verwijderd] iedereen bedankt, weet nou niet of ik spijt heb of niet gedeelt te hebben. Gisteren avond was het fijn van me af te schrijven maar nu door alle lieve reacties word ik nog meer verdrietig. Echt ik weet helemaal niets meer op dit moment.
Lumihiutale [verwijderd] Het is ook zo ontzettend onzeker allemaal 😔 Kun je jezelf misschien ergens mee afleiden?
Miek89 [verwijderd] die onzekerheid en wachten is ook niet fijn. Kan je er wel samen met je man erover praten? Probeer voor de komende weken zoveel mogelijk leuke dingen doen. Of samen een avondje erop uit. Beetje afleiding is altijd fijn
[verwijderd] Lumihiutale nee doordat mijn nek ook maar niet opknapt na de ingreep (wie weet spelen hormonen daar nu een rol in) ben ik nog eens 24/7 aan huis gebonden ook en lig ik meer dan de helft van de dag plat op bed.
Cactusje @[verwijderd] wat zullen jullie geschrokken zijn! Sterkte met het afwachten de komende weken. ❤
Tantetil Och jee wat een onverwachtse ontwikkeling. Ik hoop dat er toch nog positief nieuws komt na 2 weken! Hoe gaat het verder met je herstel?
[verwijderd] Tantetil herstel lijkt wel stil te staan, de napijn van de ingreep is wel weg naar heb nog steeds dezelfde pijn als voor de ingreep. Ergens denk ik dat er nog steeds een zenuw (of meerdere) klem zit maar heb ook een beetje "hoop" dat het de hormonen zijn die mijn lichaam in de war brengen. Alles bij elkaar is het me in ieder geval veels te veel.