lindalovesmo okee om hier nog even op terug te komen:
Naar aanleiding van mijn afwijzing had ik toch een e-mail terug gestuurd, omdat ik het heel vreemd vond gaan.
Vandaag werd ik gebeld door de praktijk opleider, uitleg gekregen dat het een algemene email was, dat ze maar 200 plekken hadden en nog veel mensen die zich vorig jaar hadden aangemeld. Met andere woorden: veel teveel aanmeldingen en te weinig plek. Heb ik verteld dat ik dus ook al sinds vorig jaar bezig was, toen vertelde ze dat ze uiterlijk aanstaande dinsdag zou horen of 1 persoon het aanbod aan zou nemen, en ze wou afspreken dat mocht die persoon het niet doen, ze mij zou willen plaatsen. Nou ja is prima dacht ik.
Toen vroeg ze nog wat ik momenteel deed, niks, ben namelijk thuis bij de kinderen. Toen zag ze het wel zitten als ik 13 juni naar de bijeenkomst kwam want dan konden ze nog wel wat voor me betekenen, een baantje eventueel, want als ik eenmaal intern was had ik voorrang op de opleiding🙄
Half uur later belt ze weer, dat ze haar best gedaan heeft en toch een plek voor me gevonden heeft. Had ze het eerst over een oriënterende baan, in de email die gestuurd is gaat het wel over de opleiding😅
Donderdag is er een bijeenkomst, ik ben toch benieuwd nu, maar het lijkt er voorzichtig op dat ik toch ga beginnen in september.
Slecht verhaal, maar eind goed al goed🙏🏻