Miek89 Tantetil hier hadden ze dat dus wel gedaan vorig jaar... naar de zoo in Amersfoort. Echt de hele dag regen. Kinderen waren helemaal verkleumd 😳 morgen gaan ze hier op schoolreisje en dat is gelukkig overdekt
Pietje1987 Miek89 serieus?? Wat sneu zeg... Voorspellingen zijn hier niet zo goed (Noorden van Zuid Holland)
Miek89 Pietje1987 ja was echt niet leuk. Hij heeft 2 uur lang onder een deken op de bank liggen rillen. T was toen ook heel koud.
Robije [verwijderd] oh nee, hopelijk zit ze bij iemand in een schuur en is ze snel terecht. [verwijderd] dus je gaat vandaag op de overlevingsstand Pietje1987 oh arme kinderen..
[verwijderd] Robije ja en we hebben 4 neefjes/nichtjes te logeren. En morgen vliegen we naar NL maar moet nog zoveel doen. Moeeeee!
Toch6 Pietje1987 misschien valt het mee? Ik heb hier nog niet echt regen gezien, alleen paar spetters
Toch6 Geknakt gisteravond 😭 hij zit zo mooi vol maar was blijkbaar te zwaar. Is de enige schade van gisteravond. Heb hem weer rechtop gezet, ondersteunt met een stevige stok, hopelijk herstelt hij goed
Toch6 Pietje1987 ah jammer zeg. Hier probeert de zon door te breken dus wel vies benauwd buiten maar wel droog
Pietje1987 Oooo shit!!! ik dacht even enthousiast wat ramen te lappen, maar nu liet ik iets vallen en zit er een deuk in het stuc werk 😭😭😭 man wordt woest als hij dat ziet... het ziet ook nog eens op een best zichtbare plek 😭😭😭
Femkes Pietje1987 dat doe je toch niet expres! Waarom zou hij woest worden, de ramen moeten toch soms gelapt worden en ongelukken gebeuren.
Toch6 Ik ben moe, heb rug/bekkenpijn maar kan niet gaan slapen. Nu de 2 jongsten thuis, mpet npg eten klaar maken want vanmiddag hebben de oudste 2 voorronde voor het nk knikkeren, wat heel de middag schijnt te duren
Pietje1987 Femkes dat zou je zeggen hè? Maar dit soort dingen ligt nogal gevoelig bij man😬 hij heeft de zolder helemaal eigenhandig opgeknapt afgelopen jaar en het is eigenlijk net twee maanden klaar😬
Pietje1987 Miek89 geen idee hoe... update: even onze stukadoor gebeld en die zegt dat we het zo zelf kunnen repareren met een beetje plamuur (pfew!) Ik heb man maar even geappt 😬
Pietje1987 Miek89 stom!! gelukkig is het hier niet koud, dat scheelt weer... Maar ik kan niet wachten tot ik haar op kan gaan halen, lekker warme douche en warm op de bank