[verwijderd] Ysabella ik slik regelmatig 2 ibuprufen tegelijk (2x400) als mijn nek echt super pijn doet en ik op de max. dosis van de oxycodon zit dan neem ik 2 paracetamol met 2 ibuprufen en een diclofenac in en ga dan plat liggen zonder prikkels om me heen. wel met een maagbeschermer overigens.
Hooyo-shimbir [verwijderd] goed 😊 we zijn weer thuis en de waterpokken drogen mooi in. Ik baal alleen nog steeds dat we net te laat zíjn geweest met de vaccinatie. Hopelijk houd ze er geen littekens aan over (haar huid maakt bij wondjes heel veel pigment aan. Van de krentenbaard laatst heeft ze nu ook een donkere pigment vlek zitten enz.)
[verwijderd] [verwijderd] wat ik een beetje tussen de regels door lees is dat je het vooral ook vervelend vind dat je zoontje niet van zich afbijt in deze situaties of lees ik dat verkeerd?
[verwijderd] [verwijderd] nee, ik vind het alleen vervelend dat neefje vervelend doet. Het is niet zo dat mijn zoon over zich heen laat lopen, het maakt hem gewoon niet uit. Maar ik vind het wel vervelend om te zien. Laat hem gewoon met rust 🤓
[verwijderd] Klaaaaaag! Zoon viel gisteren pas om 23u in slaap (weer geen avond 🙁 ) en vanmorgen vond hij het om 4u wel mooi geweest. Ja wij niet natuurlijk.. Vanalles geprobeerd maar slapen ho maar. Om 7u dus maar de dag begonnen... 😴
Nescio [verwijderd] wat is dat toch met die dreumesen van bijna 2? Mijn jongste houdt ons ook gegijzeld s avonds. Ik dacht gisterenavond haar gewoon in bed te zetten maar dat was echt brullen. En ik kan haar niet voluit laten gaan want dan maakt ze haar zussen wakker ☹️ dus dan maar weer uit bed. Zo leert ze het natuurlijk nooit en ik ben dat niet slapen echt wel een beetje zat..
[verwijderd] Lovely83 Ja vaak wel, soms niet. Maar ik denk dat hij vandaag wel gaat slapen. Hij loopt nu al te gapen. ...hoewel wat weinig zegt want als hij niet wil slapen dan slaapt hij niet 🙄
Marshmallow [verwijderd] herkenbaar met zoon toen hij nog jonger was. Met 2 jaar waren zijn slaapjes helaas voorbij haha. Tegenwoordig wordt hij wat later wakker, maar nu is dochter altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6). Ik ben de pijn in mijn lijf zo zat. Maar 7 juni afspraak in het zkh bij een reumatoloog. Benieuwd of ze iets voor me kunnen betekenen.
[verwijderd] Nescio nou he? Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is! Ontwikkeling of zo? Eigen wil?
Nescio [verwijderd] het gaat met ups en downs. Vandaag was ze zowaar om 20.30 uur al onder zeil. De crèche is ook vermoeiend voor haar, ze krijgt daar veel uitdaging. Slaapt jouw ventje inmiddels al?
[verwijderd] Dochter kroop vannacht tussen ons in vanwege een paniekaanval. Geen probleem, want ons bed is eindelijk groot genoeg daarvoor. Ware het niet dat ze continue aan het woelen was en ik na anderhalf uur maar naar haar bed ben verkast. Ik ben echt een zeikerd als het om slapen gaat 🙄.
Ysabella [verwijderd] heel herkenbaar. Als mijn man mij per ongeluk aanraakt met zijn arm word ik al helemaal geïrriteerd wakker en moet hij opschuiven. 😂
[verwijderd] [verwijderd] echt hè? Ik vraag me soms wel eens af waarom we dat samen slapen hebben uitgevonden... dan draait hij weer te hard. Dan ligt hij (zacht) te snurken. Echt hou op met me..
Vulpen Leuk, zo'n kantoortuin als het je allemaal even te veel wordt. En leuk, dat er gebruikers ook bij ons op de verdieping zitten. Verhoogt vast enorm het vertrouwen in een goede afloop van het project, als ze je jankend bij de wc's treffen.