Sevenof9 Honkeytonk Jaaaaa dat team ben ik ook! Al had ik nu een uitprobeersel vegan mayo, dat product willen ze in een snackbar in Groningen op de markt gaan brengen en ik heb twee smaken thuis gekregen om te testen. Ook heel lekker!
[verwijderd] Wat een klotedag! Eerste dag na de vakantie en ik ben er al helemaal klaar mee. Ik voel mij shit en het is gewoon shit. En nu wil ik gewoon patat met Zaanse mayo en dat is jullie schuld.
Ysabella [verwijderd] als je het huis niet uit wilt/ kan moet je even op thuisbezorgd kijken de kwalitaria bezorgd aan huis. ๐ค Het is maar een kleine tip als je echt heel graag patat wilt. ๐ Misschien voel je je na die patat met mayo iets beter. ๐
Hopsatee [verwijderd] I feel you. Ik ben steeds uitgerust in mijn weekend en dan zit ik รฉรฉn dag op mijn werk in de rat-race en dan ben ik er alweer klaar mee ๐
[verwijderd] Ysabella niet als je in een of ander poepgat in Drenthe woont. Niemand wil in dit oord bezorgen. Ook dat nog. Ik heb wel Zaanse mayo in de koelkast liggen. Niks aan zonder frieten. Ik lig nu maar in bad chagrijnig te zijn.
[verwijderd] Team Zaanse mayo! Of om een nieuw team te starten; Team franse mayo @[verwijderd] en @[verwijderd]?
[verwijderd] [verwijderd] nee! Franse mayo is niet om te vreten. Heinz is de beste, of anders een lekkere vette uit Belgiรซ! ๐คค
[verwijderd] Ysabella ik heb bijna nooit aardappels in huis. De enige aardappel die ik lekker vind, is een aardappel druipend in het frituurvet. Ik zit nu maar aan de muesli ๐ฉ
Torretjeee Ik ben het nachtelijke spoken van mijn 3 jarige helemaal zat. En wat eerst nachtelijk was begint nu al om 21.00 uur ๐.
Luuz Manque ja! Gelukkig zijn die flesjes niet zo groot, ik ben de enige thuis die het lekker vind haha
Femkes [verwijderd] ik vind juist die zoete Nederlandse meuk niet te vreten. Weet niet wat het moet voorstellen, maar niet mayonaise. Manque ik doe met jou en Luuz mee. Helaas lusten echtgenoot en 2 van de 3 kinderen het hier ook graag, dus gaat veel te hard.