Hooyo-shimbir Ik word momenteel niet goed van mijn lenzen. Ik ga ze maar weer in de peroxide zetten snachts. ๐ฉ
[verwijderd] Ik moet eraan denken nooit meer op maandag naar de kringloop te gaan. Tering Jantje wat is het dan druk.
Ysabella [verwijderd] ik heb dat altijd in de supermarkt ik vermijd de zaterdag, maar als ik er dan toch heen moet vraag ik mij elke keer weer af hoe het komt dat het zo druk is... duh het is dan zaterdag.๐คฆ๐ผโโ๏ธ๐
Lovely83 Bloem ik denk dat het mij nu bespaart blijft, bij de jongste was het direct bij 4 weken zwanger al mis.
Tantetil Sevenof9 uhm mayo is het lekkerst wat er is...de Zaanse dan he. Lovely83 ik hoop het ook voor je ๐ Vulpen meestal zijn het tassen, dat zit niet zo lekker haha
Sevenof9 Mijn vriend heeft gisteren de ketchup opgemaakt en dat niet gezegd. Nu heb ik al boodschappen gedaan en kom ik er net achter terwijl ik zo ketchup bij mijn eten wil ๐ Nou moet ik curry of mayo en dat is veel minder lekker ๐คฌ
Sevenof9 Tantetil Niet bij mijn vegaburger ๐ Ik vind mayo wel heel lekker bij gebakken aardappels en friet, maar een burger wil ik echt met ketchup.
Ysabella Waarom vinden jullie de Zaanse mayo het lekkerst? Ik vind die dus echt zo ontzettend vies. Geef mij die ordinaire mayo van Remia maar en dan de frites saus alsjeblieft.๐
Robije Ysabella Fritessaus vind ik ook niet lekker. Het is ook maar net wat je gewend bent denk ik. Wij hadden thuis alleen Zaanse mayo.
Sevenof9 Honkeytonk Jaaaaa dat team ben ik ook! Al had ik nu een uitprobeersel vegan mayo, dat product willen ze in een snackbar in Groningen op de markt gaan brengen en ik heb twee smaken thuis gekregen om te testen. Ook heel lekker!