Marshmallow De huisarts heeft het recept voor de naproxen niet goed doorgestuurd naar de apotheek. Nu dus langer wachten op verlichting. Maandag maar bellen iig weer dan kan ik hopelijk dinsdag beginnen.
[verwijderd] Lovely83 klopt! Waarschijnlijk in een lagere dosering dan je voorgeschreven hebt gekregen, maar kan je bijv. gewoon 2 ipv 1 slikken (afhankelijk van je recept). Deed ik ook als ik te laat was voor een nieuw recept.
Lovely83 [verwijderd] Precies, ik slik normaal 500mg maar als ik onverwachts niks heb haal ik 225 bij de drogist en neem daar 2 van.
Lovely83 @[verwijderd] knuffel voor jou! Zullen we samen naar een klooster? Ik heb ook zo enorm behoefte aan volledige rust!
[verwijderd] Honkeytonk ik ben best slecht heb expres pannekoeken gebakken voor mij en de kinderen dat lust mijn man niet.
Honkeytonk [verwijderd] goedzo! Hopelijk kan je het straks nog ff uitpraten ook weer met je man. En heb je een goeie nacht ook π
Theezeefje Hmmmmm....nu 5 uur gestopt met roken.... NIET denken aan de roze olifant...πππππππ
Tantetil Ysabella Ooooh geen idee, dat mij dat niet overkomen is een wonder zeg. Theezeefje succes, zet hem op! [verwijderd] wat een hoop geld zeg! Is dat voor dat klooster? Mijn vriendin was een paar dagen op een yoga retreat op Ibiza geweest, ook heel leuk en niet zo duur geloof ik.
Theezeefje Vulpen Heb ook niks meer in huis ( mijn man is niet blij, maar die rookt inmiddels een pakje shag per dag en heeft erg veel last van zijn angststoornis maar ik ga verdorie niet elke dag een pakje halen π€¬) dus dat word hem niet π
[verwijderd] Pimpelmeesje wauw... heb het even op mijn gemak bekeken. En dan komt het erop neer dat ik te gierig ben om 3700 euro aan mezelf uit te geven. En dan kan ik mijn man nu een lul vinden maar als ik hem dit laat zien zal hij wel als eerste hard roepen boek dan, dat moet je voor jezelf zeker doen!
Lovely83 BabyFG ik dacht dat 500mg alleen via de apotheek mocht worden afgegeven? Ik heb zelf nog nooit 500mg bij een drogist zien liggen.
BabyFG Lovely83 nou ga ik twijfelen of ik die intens bij de apotheek gescoord heb (vrije verkoop) of toch bij de drogist π€ heb ze al een tijdje π¬
Ysabella Ja ik ga ook even klagen ik heb per ongeluk een luier mee gewassen met de witte was, er zit nu echt allemaal gel in de wasmachine. π€¦πΌββοΈ Hoe ik dat eruit ga krijgen?ππ Alsof ik niks beters te doen heb...
[verwijderd] Ysabella je stofzuiger even erdoor halen, daarna leeg wassen en je filter goed schoon maken.