[verwijderd] Ik moest net zo hard braken dat ik nu allemaal druk op mijn hoofd voel en nu ben ik bang dat ik doodga ofzo ๐ถ
Nescio [verwijderd] mijn jongste had dit ook. Ze had dan opeens meer last van kramp en niets was goed. Ik heb haar veel gedragen. Rond 3 maanden ging het beter.
[verwijderd] Tantetil het lijkt wel weer een beetje aan het zakken gelukkig, maar die angst veroorzaakte een hyperventilatie-aanval, dus dat is een beetje dubbelop. Ik baal echt even van mijn lichaam vandaag ๐
Rosemary En ja hoor, voor de derde nacht op rij liggen we wakker omdat dochter ligt te krijsen uit volle borst. Ze is zooo boos en ik kan haar wel wat doen. BLIJF LIGGEN EN SLAAP.
[verwijderd] Diazz hahaha, ik zie het helemaal voor me. Ik heb trouwens een kat in de aanbieding. Lijkt me รฉcht wat voor jou... ๐คฃ Interesse?
Diazz [verwijderd] ๐๐๐Oh ja, jouw kat! Voel me in ieder geval niet alleen in de shit zitten. HIGH FIVE! โ๐ผ
Bloem Liekje81 oh herkenbaar... ๐ก... helaas. Dieptriest hoor. En je kunt er niks mee. Maar het levert veel frustratie op.
Rosemary Bloem nog bedankt. Ik heb vannacht een potje met haar mee gejankt. Hoop echt dat het komende nacht beter gaat maar ik vrees ervoor. Ze werd om 00:00 wakker en sliep pas weer om half 3. Tussenin is ze een half uur stil geweest, de rest alleen maar gejankt.
Tantetil Robije Ooooh nou 1 dagje even doorbijten en dan weer lekker weekje vrij. Maar snap dat je er geen zin in hebt hoor, ik lig ook nog op de bank...Ik heb mezelf tor 11 uur gegeven en dan moet ik douchen. Nog 2 min..
Cactusje Vanmiddag moeten we naar een doopdienst. Niemand hier thuis heeft er zin in. De kerk is voor onze smaak te 'zwaar', de dienst duurt te lang, en al helemaal met dopen.