Fantykoekie Tantetil Ik haat je, ik haat meisjes, ik haat jongens, ik haat die kinderen, haten, haten en haten. En nu doe je eens wat ik zeg! Hij is gewoon heel shaggy
Tantetil Fantykoekie ok ik dacht aan echt schelden. Maar dit is natuurlijk ook echt niet ok. Inmiddels alweer over?
[verwijderd] Echt die wasmachine van ons. Ik ben al de hele dag bezig met รฉรฉn was. รรN. De afvoer verstopt telkens. Ik. Wil. Een. Nieuwe.
lindalovesmo Ik ben zo moe, maar slapen ho maar! Iedere keer val ik bijna in slaap en dan schrik ik weer wakker.. maar waarvan, geen idee. Zo frustrerend ๐ก
Vulpen [verwijderd] Check check! Dochter is zo veel suiker niet gewend dus die rent na elke hap de hele kamer rondโบ๏ธ
Fantykoekie Tantetil Schelden doet hij nog niet. Af en toe eens op een schattige manier zodat je je lach moet inhouden. Hij is nog wat shaggy en gaan zo naar een feest van m'n werk. Ik zeg altijd dat hij zo lief is. Hopelijk is hij het daar dan ook ๐ Staan wel springkastelen enz dus hij kan wel goed veel energie kwijt. Maar tja hij is zo knorrig omdat hij slechter slaapt de laatste dagen dus afwachten. ๐
Djoess Liekje81 Ik ben ze daar eeuwig dankbaar voor het redden van mijn dochters hersentjes, maar de communicatie verloopt er idd niet altijd even vlekkeloos, nee๐
Liekje81 Djoess Dat klinkt ook heftig! Ja, medisch gezien zijn ze wel kundig, maar communicatief is er zoveel mis gegaan.
Bloem Liekje81 oh dat is echt on elk ziekenhuis zzi en op elke afdeling. Heb eens al veel van binnen gezien en er gaat overal wel iets mis. En vaak echt best grote dingen๐ฌ
[verwijderd] Ga slapen!!!!! Het is veel te laat voor jongetjes van anderhalf om nu nog wakker te zijn!
Diazz Heel fijn als je driejarige peuter naar de wc gaat en haar billen afveegt met het handdoekje i.p.v wc-papier, en je dit pas doorhebt als je zelf je handen wast na het toiletbezoek๐คฎ๐คข๐ Je zou maar bezoek krijgen....๐ GADVERDAMME!
Diazz [verwijderd] Ja, dat wel! ๐ Maar ik had โm echt hangen net hoor, handen onder de stront, zeep ineens op, kreeg die rotdeur niet open met mijn pink, dus heb flink staan blรจren dat man NU zeep en een schone handdoek moest brengen. Dit ga ik nog laaaaang horen vrees ik๐๐
[verwijderd] Diazz hahaha, ik zie het helemaal voor me. Ik heb trouwens een kat in de aanbieding. Lijkt me รฉcht wat voor jou... ๐คฃ Interesse?
Liekje81 Bloem Dat laatste zeker. Wij waren in de overtuiging dat vriend tijdens ok en aan zn rug en aan zn nek geopereerd zou worden. Bleek de dag na de operatie dat ze alleen zn rug hadden gedaan. Vragen ze: o, hadden we dat niet gezegd? Ik: zien we eruit alsof jullie dat gezegd hebben??? ๐ก
[verwijderd] Ik heb vandaag echt, echt teveel gesnoept. Terwijl ik net zo blij was om te zien dat mijn figuur echt begint te veranderen door het sporten.
Bloem Liekje81 oh herkenbaar... ๐ก... helaas. Dieptriest hoor. En je kunt er niks mee. Maar het levert veel frustratie op.
[verwijderd] We hebben ons (vriends) neefje te logeren en ze zitten lekker samen te gamen, maar nu verveel ik me. Ben het hele forum al door, heb nog meer onderzoek naar de Fitbit gedaan en nu weet ik het niet meer.
[verwijderd] Ik moest net zo hard braken dat ik nu allemaal druk op mijn hoofd voel en nu ben ik bang dat ik doodga ofzo ๐ถ
Nescio [verwijderd] mijn jongste had dit ook. Ze had dan opeens meer last van kramp en niets was goed. Ik heb haar veel gedragen. Rond 3 maanden ging het beter.