Bubblicious Ik wil echt even klagen over het feit dat mijn 2 jarige peuter mijn woonkamer heeft omgetoverd tot 1 grote **** bende!๐ฑ๐ก En wie mag het straks weer allemaal opruimen als meneer zijn slaapje doet IK๐คจ #geenenergievandaag
Dahlia Bubblicious Als je niet weg moet of bezoek krijgt lekker laten liggen. Na het slaapje maakt die er toch weer dezelfde zooi van ๐ฃ๐
BabyFG [verwijderd] ah dat is wel zuur dat t dan ineens niet meer doorgaat vandaag!! Sterkte nog even met de rommel! ๐
[verwijderd] Mijn middenrif heeft het formaat van een loomelastiekje en ik zit al de hele dag tegen een paniekaanval aan. ๐
Snoeki BabyFG ja ze poept zeker vaker maar het is nog lang niet wat het moet zijn helaas ook niet kwa substantie. Vandaar nu deze keuze. Maar het zet ons wel aan het denken dus nu besloten om tussen de middag nog voorlopig 1 of 2 volkoren boterhammen er in te laten voorlopig
[verwijderd] Betsy de kinderen naar bed ๐ Ik heb oxazepam in huis, maar probeer het nog even te voorkomen om die te gebruiken.
Betsy [verwijderd] kindjes naar bed, op de bank, dekentje, kaarsjes aan, kopje thee. En vergeet niet; ook deze dag gaat voorbij. Morgen weer een nieuwe dag...
[verwijderd] Betsy Kinderen slapen, en ik heb Netflix en chocolade. Morgen lekker even helemaal niks, dus het komt vast wel goed..
Mam1991 Motorstoringslampje van de auto is gaan branden, net bij starten wilde hij bijna niet starten. Zie de bui alweer hangen ๐ Precies jaar geleden nog โฌ1000,- uitgegeven aan 1 reparatie. Dure hobby houden we het dan maar op ๐
[verwijderd] Fijn die lage weerstand. Aften in m'n mond en herpesaanval op m'n doos. Zal je zien dat ook m'n auto-immuunstoornis weer opvlamt. ๐ญ
Mam1991 [verwijderd] pijnlijk he ๐ข Hier ook bijna altijd aften in Mn mond. Tanden poetsen is dan soms nog te pijnlijk he.
Kippetje88 Dat ik zo'n vreselijke droge hoest heb en ik 32 weken zwanger ben strontbenauwd en ik niet weet waar ik het zoeken moet... Alles doet me zeer...Wat kan ik tegen die hoest doen?? je mag als zwangere geen ene reet... ๐
BabyFG Kippetje88 sowieso even ventolin voor je benauwdheid lijkt me wel op zโn plaats. Even de huisarts bellen hoor!
JaGeThGeEd gisteren mijn sloffen te straks geknoopt waardoor ik ze moest losknippen. nu dus koude voeten want ik kan niet naar de winkel. zelfs een extra paar sokken houd mijn voeten niet warm.
[verwijderd] Dochter heeft weer een aandachtsspanne van niks. Alles wat ik hoor is: Nijne, Nina, Aag x 1000. Fijn die 1,5 dag volledige aandacht van opa en oma, zelfvermaak mag opnieuw aangeleerd worden ๐คฆโโ๏ธ