• [verwijderd]

Lovely83
Ohh vervelend!! Ik vind het zulk rotspul, maar migraine is ook niks.
Sterkte!

Ik werd erg moe wakker, met hoofdpijn en enorme spierpijn van dinsdag.. Begin ook nog eens verkouden te worden. ๐Ÿ˜’Vandaag maar een keer met de metro en mezelf trakteren op lekkere bio kwark van de AH. Oja.. En een notenrozijnen twister. ๐Ÿ˜

[verwijderd]
    echt rotspul! Het werkt wel goed hoor, maar gisteren raakte ik gewoon haast in paniek door de bijwerkingen.

• [verwijderd]

Lovely83
      Heb je het wel eens geslikt omdat je dacht een aanval te krijgen, maar het toch wegtrok?
      Sindsdien gebruik ik het niet meer. ๐Ÿ˜œ

Rietjesbeker Aaah dat is verrot!

Ik klaag omdat ik pijn heb in mijn duimen. Dinsdag had ik nogal moeite met een deksel van een potje afdraaien en nu echt hele nare pijn (stomme bechterew).

Toch6
      helaas niet, jongste is thuis. Ik heb nu naproxen genomen en het lijkt wat af te zakken.

Rietjesbeker oh dat is balen! Dan zou ik down under afdrogen met wc papier, gauw tampon erin of wat je ook gebruikt en dan de rest van je lichaam afdrogen.

Vervelende rugpijn heel laag onder in mijn rug. Word er ook helemaal naar van. En straks dochter naar psz brengen.

• [verwijderd]

Al vanaf de curretage zo'n last van mijn darmen ๐Ÿ˜–
      De hele dag door krampen, ben er gewoon misselijk van.
      Nu ook af en toe lichte baarmoederkrampen, dus cyclus zal ook wel weer op gang komen.
      Gaat lekker zo, eten schiet er op deze manier ook weer bij in ๐Ÿ˜•

Die stomme knie is nog niet beter grrrrr ga iemand anders pesten.

• [verwijderd]

Ik heb echt stampende hoofdpijn, kan nog geen stap verzetten voor het door mijn hoofd dreunt

• [verwijderd]

[verwijderd] Oh dat is echt heel klote. ๐Ÿ™ hoop dat het snel minder wordt.

Ik ben nog zooo moe en sterf van de spierpijn. Ik loop de hele dag al te snaaien en heb geen boodschappen voor het avondeten. Ik wil niet sporten.. maar toch ook weer wel. Het wordt pizza avond, dus ja..

Dilemma!

En alweer een rekening van de belastingdienst, ooit een keer iets niet goed doorgegeven en daar zit je 2 jaar later mee๐Ÿ˜‘

Maar je kunt wel t beste tussen 4 en half 5 bellen naar de belangstingdienst. Nemen ze direct op! (Deze moet meer in het verbazingstopic ๐Ÿ˜‰)

Voorweeรซn zijn maar gewoon stom (en nutteloos als je t mij vraagt ๐Ÿ˜‰)
        enorme vermoeidheid is ook stom
        zoโ€™n wazig gaar hoofd hebben is stom
        zwangerschapssuiker is sowieso stom
        bekkeninstabiliteit is ook stom

t gehobbel van onze peanut is wel leuk, al stak er net een voet ergens uit mn zij ๐Ÿ˜† voelde erg apart zeg maar ๐Ÿ˜‰

#aftellen.....

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

BabyFG misschien helpt het wel vast voor de eerste centimeters ๐Ÿ˜‰

• BabyFG hebben hierop gereageerd.